Foto bij Hoofdstuk 1

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • ChetUbetcha

    Wow dat plaatje is echt supermooi!! O.o
    het hele verhaal is eigenlijk mooi! je moet supersnel verder schrijven (H)

    1 decennium geleden
  • Dizzx

    Nice! Ik vind Johnathan wel een ingewikkelde naam trouwens ^^
    En voor de rest ben ik het xlufjoutoetje (ofzoiets xd) eens, maar jij ook al! ^^^
    En wat wilde ik voor de rest zeggen..
    Ik vergeet serieus ALTIJD wat ik wilde zeggen.
    Ohja, ik wilde zeggen dat je hoofdstukken heerlijk lang zijn, daar hou ik van! =D

    Verdergaan heeft geen zin om te zeggen want het volgende hoofdstuk staat ook online dus ik weet niets meer te zeggen.

    Tabeeeee!
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Cheops

    Dankje voor de opmerking, zal het eens aanpassen ;)

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    Mag ik je een klein puntje van kritiek geven?
    Als iemand iets zegt, begin dan een nieuwe regel. Als die persoon twee dingen na elkaar zegt, moet dat niet, maar als iemand anders antwoordt, wel.
    Ik geef even een voorbeeld.

    'Hallo,' zei A.
    'Hey,' antwoordde B.
    'Alles goed?'
    'Ja, met jou?'

    Dan is duidelijk dat A en B afwisselend praten. Nu een voorbeeld als één van de twee, twee dingen na elkaar zegt.

    'Hallo,' zei A. Hij bestudeerde B aandachtig en merkte op dat hij triest leek. 'Gaat alles wel goed?'
    'Ja hoor, met jou?'
    'Jazeker, maar jij lijkt nogal triest. Is er misschien iets gebeurd?' vroeg A voorzichtig.

    Door de enter zie je dan dat B antwoordt op de 'gaat alles wel goed' en dat hij niet degene is die het vraagt.

    Snap je?



    Maar ik hou echt van je verhaal! Je moet snel verder schrijven, ik wil lezen! (flower)

    1 decennium geleden
  • fijota

    Super!
    Snel verder!

    Je schrijft echt verslavend (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen