Foto bij Quarante-six.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ZeroGravity

    Omg, AAAAH *rent rondjes en bonkt in enthousiasme tegen de muur aan*
    Like, wáár kwam Louis' kus zo plotseling vandaan in het vorige hoofdstuk well, I kinda know that, maar ik moet daar een vervolg van zien. En vooral wát is Liam nu van plan? Ze gaat toch niet haar show verpesten omdat ze zo. met haar hoofd bij de lads is? 'Cuz that would really be. suckish. erger, maar ik kan geen woord vinden voor de ergheidsgraad.
    Ik hoop écht dat ze straks, na het zingen, naar Liam kan komen, en dat hij absoluut NIETS randoms of niet-belangrijks van haar nodig heeft, want dat kan niet. Hij moet een goede reden hebben... otherwise I'll be very angry, and oooooh Liam, you don't want me to be angry.
    Enenenen. Like. ja. Ik heb zoveel vragen waar ik antwoord op wil hebben... dus ik stel voor dat jij maar snel verder schrijf? (flower)
    Dit blijft een geweldige story. Heeeeerlijk om te lezen.
    Tschüsski. <3

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Dan moet ze direct naar huis rijden als ze gedaan heeft met zingen hoor! Verder!

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Liam gaat vertellen dat hij haar leuk vind.
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Nee hé!! Ofwel is er echt iets vreselijk met de jongens wat echt niet mag...Ofwel gaat er iets gebeuren op podium aangezien ze zich nu zoveel zorgen gaat maken en ze kan echt niet weg...anders kan ze haar carriere wel vergeten! ;'( nee laat het niets ergs zijn!! snel verder? (flower)

    1 decennium geleden
  • Nemph

    *panic* oh nee oh nee oh nee! Oh nee oh nee oh nee oh nee oh nee! Scheisse, wat gaat er nu gebeuren? I mean, nu is Ella hélémaal van de kaart geveegd, bij wijze van spreken en dan dan moet ze ook nog gaan zingen net nu haar eerste optreden gaat haar beste vriend verpesten door haar extra doodkriegelijk zenuwachtig te maken?! Liam, you bad boy! (En straks is er iets erg gebeurd en dan .. Neen. Er gebeurd niets erg johhhh. Neeuh. Neeeeu!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen