Foto bij ZESTIEN.

Ik moet toegeven, ik vind dit stukje echt super slecht.

Wat vinden jullie er van als ik hierna een Ziall start/online zet.
Ps. nee de gif heeft er niet zo heel veel mee te maken, maar hij's schattig, toch? :')

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Nemph

    LOUIS. WHAT ARE YOU DOING IN EVIEASNAME?! (Sorry, Jochem doet mijn ego énorm stijgen.) ARE YOU SICK IN YOUR HEAD OR STUCK IN THE HELL OR SOMETHING? Bitch, please. You're way too complicated. Go to Nora, just say that it's over, that you love her in 'another way' and go both your own way. That will work. *sigh* Srsl. How did you get it this far anyway? You idiot. You're such a drama-idiotic-queen. Q-U-E-E-N. You ain't even a captain! Bitch please! Forget that boat " cuz you have no other clothes " srsl. You're such a bitch!
    But I love you, Louis. Sincerely, William.

    1 decennium geleden
  • Necessity

    aaahwww (H)
    xx

    1 decennium geleden
  • Humane

    AWE LOULOU OMG DIT IS WAY TOO CUTE EN DAN OOK DIE GIF NOG OMG OMG OMG EN NU WIL JE OOK NOG EEN ZIALL DOEN EN OMG DIT WORDT STEEDS BETER!
    Oh en als je dit kleine geheimpje nog niet wist he, vertel ik hem nu even...




    Ik ben je nr #1 fan! :"D

    1 decennium geleden
  • Smythe

    Dat is echt schattig (A) Snel verder! x

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    Aaawh <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen