Foto bij 014

Kaylin pov.

Ik loop het lokaal in en ga meteen naast Allison zitten. Ik kijk even opzij en zie dat Justin er nog niet is. Ik leg mijn boeken op tafel. "Waar ging je gisteren nou heen? Omdat je niet naar huis kon?" vraagt Allison en ik bijt even op mijn lip. "Naar m'n oma" lieg ik en ze knikt. Ik lieg echt nooit tegen haar, maar nu kan ik niet anders. Ik kan niet zo even zeggen. Dat ik een hele leuke dag met Justin heb gehad, want ik weet dat zij verliefd is op hem, net zoals ik. "We gaan beginnen" zegt de docent engels, die net binnen komt wandelen.
Het is al 20 minuten later en Justin is er nog steeds niet. Waar is hij toch, ik pak mijn mobiel en ga even snel op twitter. Dan lees ik een tweet van Justin. Justinbieber Stap ik in de auto, rij ik achteruit. Rijd er een idioot tegen me aan :@. Ik stop m'n mobiel weer weg en let verder op de les. Als de les nog 5 minuten duurt, wordt de deur opengetrokken en zie ik Justin in de deur opening verschijnen. "Waar komt u zo laat van dan Bieber?" vraagt de docent. "Er reed een idioot tegen m'n auto aan, dus moest ik even langs het ziekenhuis, voor controle" verteld Justin en je ziet een paar schrammen op zijn armen en een blauwe plek op zijn voorhoofd. "Ga maar zitten en schrijf maar een stuk over van Ryan" zegt de docent en Justin knikt. Allison kijkt met grote ogen naar Justin. Justin wrijft met zijn hand over zijn hoofd en trekt een pijnlijk gezicht. Ik knipper even met m'n ogen en dan gaat de bel. Ik stop mijn boeken in m'n tas en de hele klas staat om Justin heen. Ik zucht en loop het lokaal uit. Ik spreek hem straks wel. Het is nu pauze en ik loop de aula in en ga aan onze tafel zitten. Ik pak mijn mobiel en ga op twitter. KaylinConrad Pauze, maar het is boring. De aula stroomt vol met leerlingen en ik leg mijn armen op tafel. Ik zie Ryan en Chaz aankomen lopen en komen bij me zitten. "Echt niet normaal" hoor ik Ryan nog net zeggen, voordat hij gaat zitten. "Wat is niet normaal?" vraag ik nieuwsgierig. "Allison zit helemaal aan Justin vast gekleefd. Ze is echt smoor op hem geloof ik" zegt Ryan met een zucht. "Ben je jaloers?" vraag ik lachend en hij steekt zijn tong naar me uit. "Ja dus" zeg ik en dan zie ik Justin de aula inkomen met Allison naast hem en hij kijkt niet bepaald happy. Als hij dichterbij komt, denk ik dat hij bij ons komt zitten, maar nee. Hij pakt mijn arm en trekt me omhoog. "Meekomen" zegt hij en ik zie dat Allison ook weer mee wilt lopen. "Blijf" zegt hij, net alsof hij tegen een hond praat. Hij trekt mij mee en ik kijk nog even achterom, waar Allison met open mond ons aanstaart. Justin trekt me de gang op en een lokaal in. "Waarom doet Allison zo?" zegt hij terwijl hij voor me gaat staan. "Ze is verliefd op je Justin" zeg ik en ga op een tafel zitten. "Fijn" zegt hij en hij komt naast me zitten. "Gaan we vanmiddag nog wat doen?" vraagt hij. "Voel jij je wel goed, om wat te doen? Na dat ongeluk?" vraag ik en hij knikt. "Zeker weten" zegt hij en we lachen. "Waarom sleurde je, me eigenlijk mee?" vraag ik verward. "Ik had geen zin om in de aula te blijven, want ik heb hoofdpijn, maar omdat je vriendin niet weet, dat wij met elkaar omgaan. Dacht ik dan doe ik het zo" verteld hij en ik schiet in de lach.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen