Foto bij mededeling - Ziall

Hai Lieverds, dit bericht gaat over ene 'Ziall'.
Ik wil jullie zeggen dat ik 5 maart de proloog activeer, 10 maart begin ik.
Misschien eerder als ik mezelf niet kan inhouden.
Ik doe dit even in een melding omdat ik even geen hoofdstuk meer kon afwerken vandaag, woensdagen zijn altijd zeer druk voor mij.
Ik zal meteen een link naar het verhaal hieronder zetten.
Ondertussen wil ik jullie ook een paar vraagjes stellen, aangezien ik enkele scenario's heb uitgedacht.
Willen jullie met of zonder One direction?
Wat zouden jullie er van vinden dat één van hen misschien al een vriendje heeft?
als jullie andere Ideeën hebben, dingen waar jullie echt eens een verhaal rond zouden willen zien, mag je die ook even posten.
Natuurlijk kan ik niet garanderen welke ideeën er worden verwerkt en waarschijnlijk worden deze ideeën ook erg aangepast hoe ik ze beter aan voel.
Dus, laat het schrijfbeest in je los en verschaf mij wat inspiratie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • RxStylinson

    als één van de twee vriendje heeft, is het wel meer drama :D
    maar je moet zelf maar kijken, ik neem sws een abo :D
    x

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    i don't really care, maar met vriendje geeft idd wel wat drama xD

    1 decennium geleden
  • Necessity

    ik heb een abooo :)
    xx

    1 decennium geleden
  • Nemph

    Doe lekker wat jij wilt. Ik vind al jouw ideeën lovely. (bloos)
    Met of zonder One D (ik zag weer zo'n auto vandaag met ZOOOOOOONNNN knappe jongen erin), met of zonder vriendje.

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Zonder , maar wel met de rest erin & zonder vriendje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen