Hellow,
Hier is nummertje 1 :)
Bedankt voor de gene die hebben gereageerd! ILoveú(H)
xxx

pink]Maithe pov[/pink
Ik schrik wakker van de wekker. Ik kijk om me heen en zie dat ik in mijn kamer ben. Ik had vandaag weer zo'n rare droom. Ik droom over een jongen, hij si ongelooflijk knap, sexy en aardig. Dit keer liepen we hand in hand over het strand. Ik heb zulke dromen nu al een week, soms zelfs overdag als ik aan het dag dromen ben. Elke keer als ik daar aan denk krijg ik een warm gevoel van binnen en vlinders in mijn buik. Ik weet niet hoe het komt, hoe kan ik nou verliefd zijn op iemand die ik helemaal niet ken! Met een zucht sla ik mijn wakker uit en stap ik uit bed. Ik pak mijn kleren van de stoel, die ik de avond er voor had neer gelegd en loop naar mijn badkamer. Mijn ouders zijn vast al weer aan het werk. Ik doe de douche aan en kleed me uit. Als de douche op temperatuur is stap ik er onder. Ik sluit genietend mijn ogen en ik zie gelijk het hoofd van de onbekende jongen uit mijn dromen voor me. Ik open snel mijn ogen weer en was mijn haar. Ik spoel de shampoo uit mijn haar, was mezelf en doe dan de douche uit. Ik droom mezelf af, föhn mijn haren en doe mijn ondergoed en kleding aan. Het is vandaag mooi weer dus ik heb gekozen voor een rokje met een legging, een T-shirt van Hello Kitty en een riempje om mijn middel. Ik doe mijn make-up en mijn haren goed en loop naar beneden om wat te gaan eten. 'Heey Liefje!' Ik aai mijn altijd vrolijke hond, Rocco en loop door naar de keuken. Ik pak een broodje, smeer die en eet hem op. Als ik wat gedronken heb loop ik naar boven en poets mijn tanden. Ik doe wat sieraden om en een zweetbandje over mijn tattoo heen. Ik pak mijn tas en loop weer naar beneden. 'Rocco, Kom je?' Rocco komt vrolijk naar me toe huppelen. Ik pak de hals band en doe hem bij hem om. Ik pak de huissleutel en doe de deur open. Samen met Rocco stap ik naar buiten. Ik doe de deur dicht, op slot en stop de sleutel in mijn rokzak. Ik loop samen met Rocco naar het strand dat niet ver van ons huis af ligt. Ik doe de halsband van Rocco af en laat hem los lopen. Ik ga in het zand zitten en kijk wat om me heen. Na een tijdje word mijn aandacht getrokken door een groepje jongeren.

Reageer (6)

  • mjtjuh

    Leuk begin. en nu wil ik weten wat er is met die jongeren!

    Koes.

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    ben benieuwd nr het vervolg^^
    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Hihi, Rocco is nu het hondje ;)
    Whiee, me luvs doggies!
    Dat is eng als je telkens over dezelfde droomt
    Maar misschien heeft ze hem heel onbewust al eens gezien
    Gewoon in de stad maar dat ze een seconde zijn kant op keek maar niet echt expres ofzoo x'D
    Dat ze er niet bij nadacht maar toch heel onbewust zijn gezicht heeft onthouden [a]
    Jaja, ik ga even heel diep in op het verhaal x'D
    Maar ik vind dat dat best wel eens zou kunnen [a]
    Al had je daar zelf waarschijnlijk nog niet eens aan gedacht ;P
    Maar jaa, nu ga ik even je andere quizje lezen
    O wat ben ik toch weer aardig met mijn reacties ;P
    Ach jaa, Eline is niet voor niets mijn naam [a]
    Als je begrijpt wat ik bedoel x'D
    <33 Eline ^^

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Wie staat er nou tussen dat groepje?^^
    Snel verder!;D
    xx

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!
    ik vind um super!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen