Nummer 2! Eigenlijk hoor ik Economie te leren :P Heb et al een beetje geleerd. Het is gewoon te veel Maar goed.
Speciaal voor jullie nummertje 2!
Loveú(H)
xxx

previously;
Ik doe mijn make-up en mijn haren goed en loop naar beneden om wat te gaan eten. 'Heey Liefje!' Ik aai mijn altijd vrolijke hond, Rocco en loop door naar de keuken. Ik pak een broodje, smeer die en eet hem op. Als ik wat gedronken heb loop ik naar boven en poets mijn tanden. Ik doe wat sieraden om en een zweetbandje over mijn tattoo heen. Ik pak mijn tas en loop weer naar beneden. 'Rocco, Kom je?' Rocco komt vrolijk naar me toe huppelen. Ik pak de hals band en doe hem bij hem om. Ik pak de huissleutel en doe de deur open. Samen met Rocco stap ik naar buiten. Ik doe de deur dicht, op slot en stop de sleutel in mijn rokzak. Ik loop samen met Rocco naar het strand dat niet ver van ons huis af ligt. Ik doe de halsband van Rocco af en laat hem los lopen. Ik ga in het zand zitten en kijk wat om me heen. Na een tijdje word mijn aandacht getrokken door een groepje jongeren.

. Ik staar een tijdje naar hun een sta dan op. Rocco komt al naar me toe gelopen en ik doe zijn halsband weer om. Ik kijk nog een keer om, maar de groep is al weer weg. Ik loop samen met Rocco terug naar huis. Ik doe de deur van slot en doe de halsband bij Rocco af, die gelijk naar binnen rent. Ik loop ook rustig naar binnen en sluit de deur. Ik leg de halsband weg en loop de kamer binnen. Ik geef Rocco wat te eten en kijk op de klok. 8.30 nog een kwartier en dan komt Emie me ophalen met haar auto. School begint om 9 uur, best een lekkere tijd. Ik besluit nog even wat tv te gaan kijken. Na een kwartier hoor ik getoeter en zie Emie haar auto op de oprit staan. Ik zwaai even en sta dan op. Ik knuffel Rocco nog even en loop naar de gang. Ik pak mijn tas, mijn telefoon, de sleutel en loop naar buiten. Ik doe de deur op slot en doe de sleutel in mijn tas. ’Hii Honey!’ Gilt Emie als ik de auto in stap. Ik geef haar een knuffel en een kus. ’Hii!’ Emie start de auto en rijdt richting school. ’Emie, ik had weer zo’n rare droom over Mystery Guy!’ Emie kijkt me even aan en richt zich dan weer op de weg. Ik vertel Emie alles, dus ook mijn dromen over de onbekende jongen. Ik noem hem Mystery Guy, omdat hij toch een naam moet hebben. ’Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen.’ Ze kijkt me medelevend aan. ’Ik weet het, Het is gewoon raar, het lijkt wel of ik verliefd op hem ben.’ Emie knikt. Ze parkeert voor school en kijkt me aan. Ze geeft me een knuffel. ’Je weet echt zeker dat je hem nog nooit eerder hebt gezien?’ Ik knik. Ik stap uit, gevolgd door Emie en loop het plein op. Sara komt naar ons toe gerent en geeft ons een knuffel en een kus. ’He! Alles goed?’ Ik knik en kijk naar Emie. Sara en Emie babbelen vrolijk over van alles en nog wat terwijl ik met mijn hoofd bij Mystery Guy zit. Zou het iets te betekenen hebben al die dromen? Ik schrik op uit mijn gedachten als ik mijn naam hoor. ’Wat is er?’ Sara en Emie kijken me allebei aan.

Reageer (6)

  • CouchPotato

    Omg!!
    Ik zat dus net met dat liedje in mijn hoofd hee!!
    Ik vind dat echt een super hip nummer x'D
    Echt zo'n happy lied vind ik [a]
    En ik hou van happy liedjes ;P
    Maar goed over je verhaal
    Whiee, me want more!
    Zat dat Mysterieus Persoontje bij die groep jongeren of niet?
    Ik heb trouwens nu al meer geschreven dan al die anderen bij elkaar...
    Pff ik schrijf echt veel te lange reacties altijd x'D
    Ik bedoel sommige waren echt Mega!
    Echt, echt Mega!
    Dat zal dit keer niet gebeuren want mijn hoofd zit vol frans
    Ik moest veel te veel maken naar mijn zin
    Ik wil het liefst maar hoogstens 3 kwartier aan mijn hw besteden
    Maaar ja, met dat frans word dat wel een beetje meer -.-
    Ik moest echt veel te veel doen, en ik heb Wiskunde niet eens gedaan
    Maar ja, die boeken liggen op school [a]
    Maar ga maar snel verder
    <33 Het meisje dat een drie keer zo lange reactie heeft geschreven als alle andere reacties bij elkaar x'D

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Cute story!!
    k wist nie eens dat je goed verhale kon schrijven!!
    Love U
    Kus Miekje

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    WHAAA!
    Snel verder! <333
    I like it! <3

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Snel Verder!:'D
    xx

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen