Ze komen nu wel snel achter elkaar. Ik ga hem den kik eerst uitschrijven. Ben bijna klaar en dan plant ik hem er op. Ik hoop dattie nog in 2008 er helemaal op staat xD Hier is nummer 7
Deze is langer dan anders :P Om wat in te halen van nummertje 5 (A) I hOpe yOu Like It!
I (H) reacties xD and ILoveú
Ik waarschuw aleen de mensen die een reactie achter laten (A)
xxx
Previously;
We gaan er met z’n vieren goed op liggen en ik start de film. Na veel drank en gelach is de film afgelopen. ’Ik ga maar eens slapen.’ Brabbelt Linda. Ze staat moeilijk op en loopt wankel naar haar kamer. Michelle en Deborah staan ook op en lopen ook wankel de kamer uit. Ik zucht en sta moeizaam op. De lege drank flessen zet ik netjes op mijn bureau, Gooi ze morgen wel weg. Ik loop mijn badkamer in, poets mijn tanden even en loop richting mijn bed. Ik zet de tv uit en ga slapen. Dromend over Bill.
[Één Week Later]

’Meiden. Ik ben weg’ Ik hoor nog wat gemompel en loop de deur uit. Ik loop naar mijn auto en ga er in zitten. Ik zucht diep. Vandaag ga ik Cadeautjes kopen voor kerst. Voor Linda koop ik een nieuwe lipring en voor Deborah een leuke ketting met onze namen er op en voor Michelle weet ik het nog niet precies. Ik start de auto en rij de oprit af, op weg naar de stad. Daar aangekomen parkeer ik de auto in de parkeergarage en stap uit. Ik doe de auto op slot en loop het winkel centrum is. ’Eens kijken, wat ga ik eerst halen.’ Mompel ik in mezelf. Ik kijk rond en zie de winkel waar Linda werk. Ik loop er op af en ga naar binnen. Ik zie Chris achter de kassa staan. ’Eline! Leuk dat je er weer bent. Wil je weer een tattoo of een piercing?’ Ik schud lachend mijn hoofd. Ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. ’Nope, ik kom voor een lipring. Voor Linda.’ Chris knikt en kijkt bedenkelijk. ’Ik denk dat ik wel een leuke weet.’ Chris loopt naar achter en komt niet veel later terug met en doosje in zijn hand. ’Deze vond ze altijd al leuk.’ Ik knik. Chris haalt de deksel er af en ik zie een mooie zwarte ring er in liggen met een rode steen in het midden. ’Die is mooi. Ik neem hem!’ Chris knikt. Hij doet de deksel er weer op en loopt naar de kassa. Ik loop achter hem aan en betaal de lipring. Chris pakt hem in, doet het in een tasje en geeft het tasje aan mij. Ik geef Chris nog een knuffel en loop de winkel uit. ’Een cadeautje voor Linda heb ik al.’ Fluister ik tevreden. Ik loop richting de juwelier en ga naar binnen. Ik kijk een beetje rond en schrik Als ik een stem hoor; ’Goedendag mevrouw. Kan ik u ergens mee helpen.’ Ik draai me om en kijk in het gezicht van een medewerker. Ik knik. ’Ja graag. Ik zoek een Ketting met een plaatje waar je iets in kan graveren.’ De mevrouw knikt. ’Voor je vriendje?’ Ik schud mijn hoofd. ’Nee, voor mijn beste vriendin. Er moeten drie namen op kunnen.’ De vrouw knikt en loopt naar een tafel. Ze knikt naar de stoel. ’Gaat u zitten dan haal ik wat dingen op.’ Ik knik. Ik loop naar de stoel en ga er op zitten. De mevrouw komt terug meteen doosje. Ze komt tegen over me zittenen laat me een aantal dingen zien. ’Hier staat op de voorkant, Best Friends en op de achterkant kan je iets er in laten graveren.’ Ik knik. Ik bekijk alle plaatjes en neem dan een schattige met een beertje, Hij houdt een hartvast en ‘zegt’ Best Friends For Ever! Ik schrijf de namen op een papiertje en geef het aan de mevrouw. ’U kunt het over een uurtje ophalen.’ Ik knik. Ik bedank de mevrouw en loop de winkel weer uit. ’Nog een cadeautje.’ mompel ik binnensmonds. Ik zucht en kijk om me heen. Ik liep de V&D binnen. Ik loop gelijk naar de make-up. Dat is gewoon een gewoonte van mij. Ik zie een leuke oogschaduw, oogpotlood en lipglos. Ik pak alles en loop naar de kassa. Ik reken af en loop tevreden de V&D weer uit. ’Nu heb ik ook iets voor Michelle.’ Ik loop nog even rond in de stad, ik moet nog wachten op de ketting voor Deborah. Ik Zie een leuk cafeetje en loop naar binnen. Ik laat me op een van de lekkere hoekbanken zakken en doe mijn Jas uit. ’Wat mag het zijn mevrouw.’ Ik kijk de ober aan en zucht. ’Doe mij maar een warme Chocolademelk met slagroom.’ De ober schrijft het op en loopt weer weg. Ik ga relaxed zitten en pak mijn tas. Ik hoor mijn ringtoon afgaan. Ik zoek mijn mobiel, Als ik hem heb gevonden klap ik hem open.
’Met Eline.’
‘Met Michelle, Je moet naar huis komen. We hebben een brief van Tokio hotel.’
‘Ik kom er zo aan. Ben er over een uurtje. Moet nog op iets wachten, Niet open maken! Tot zo!’

Nog voor Michelle kan antwoorden hang ik op en zucht.

Reageer (11)

  • xPoezeBekkie

    Verder Verder!! xx

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Snel Verder!!
    <3

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    snel verder xx cyn

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    Next .. !!
    egt GEWELDIG ^^
    vlug verder !! :D
    Kwil wete wat er in de brief staat !!!!! (A)
    Xx

    1 decennium geleden
  • Bookmark

    Snel verder! Ik wil weten wat erin die brief staat!
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen