:O ongeluks getal :P
Hier si nummertje 13!
Ik heb de serie bijna helemaal geschreven! Ik wil wel meer reacties xD
Ik waarschuw alleen de mensen die een reactie achter hebben gelaten! Loveú!
xxx
Previously;
xLien; Being A Princess is A Fulltime Job says:
Ow Ik moet eten. Is er nog iets wat jullie lekker vinden voor de kerst. Geef ik het door aan Pim[ onze kok]
Kok? Ze hebben gewoon een eigen kok. Ze schreef ook al dat ze in een luxe huis wonen. Het huis van haar ouders die er niet meer zijn. Hoe oud zou e eigenlijk zijn? Vast iets van 18 anders mocht ze nog niet op zichzelf wonen. Ook al woont ze er met drie vriendinnen
xLien; Being A Princess is A Fulltime Job says:
Hallo?
Ik besef dat ik een minuut naar het beeldscherm heb zitten staren. Ik grinnik en schrijf dan toch maar iets terug.
Bill says:
Doe maar iets van een Pasta, Is altijd wel lekker. Of zelf gemaakte Pizza’s
xLien; Being A Princess is A Fulltime Job says:
Oke, Doei! Spreek je nog wel voor kerst. Hoop ik.

Ik wil net wat verzenden als ze offline gaat. Ik sluit ook de computer af en loop naar de keuken. Ik doe de koelkast open en zie dat er niks lekkers in ligt. Ik zucht en loop naar boven. Ik hoor de jongens op Tom z’n kamer schreeuwen. Ik doe de deur open en zie ze op de Playstation een spel spelen. ’Willen jullie wat eten? ’Pizza.’ Roept Tom. Hij zet het spel op pauze en loopt naar de telefoon. Ik zucht. ’Wil je geen pizza.’ Tom kijkt me verbaast aan. ’Jawel. Weetje Eline, Michelle, Deborah en Linda hebben een kok.’ Georg, Tom en Gustav kijken mij verbaast aan. ’Hoe weet jij dat?’ [/i] Ik heb met Eline gemsnt’[/i] Mompel ik. ’Echt? Was het leuk?’ Ik knik en ga weer naar beneden Voordat ze nog verder gaan vragen ’Bill, Pizza Hawaï!?’ Tom staat met de telefoon boven aan de trap. ’Ja lekker!’ Schreeuw ik terug en plof neer op de bank. Na een tijdje gaat de bel. Ik hoor iemand de trap af stormen en de deur open doen. Tom komt de kamer binnen met vier Pizza’s. Georg en Gustav komen ook beneden. We lopen met z’n vieren naar de keuken en beginnen te eten. Onder het eten word er niet veel gezegd. Als we klaar zijn met eten ruimen de we dozen op en het bestek doen we in de vaatwasser. ’Zullen we gaan Playstationen?’ Vraagt Georg Ik schud mijn hoofd. ’Niet zo veel zin in. Sorry. Gaan jullie maar.’ Georg knikt en met z’n drieën lopen ze weer naar boven. Ik laat me op de bank vallen en sluit mijn ogen. Ik droom over de kerst. De kerst met Eline. Ik heb er echt zin in! ’Bill. Word wakker!’ Ik word wakker van iemand die me zachtjes door elkaar schud. Ik open slaperig mijn ogen en zie Tom boven me hangen. ’Ik droomde net zo leuk.’ Mompel ik slaap dronken. ’Het is denk ik fijner om in je bed te slapen.’ Tom helpt me overeind. Ik wandel rustig naar mijn kamer, kleed me uit en laat op bed vallen. Tom zijn hoofd komt om de hoek tevoorschijn. ’Welterusten Broertje.’ ’Trusten.’ Murmel ik terug. Ik ga onder de deken liggen, draai een paar keer voordat ik goed lig en ben dan weer weg naar dromenland.

[Eline pov][Volgende Dag]


Nummer 14 is er ook al! volgende>>

Reageer (6)

  • mjtjuh

    HayHayHay,
    weer leuk, maar dat is het altijd. Ik weet niet wat ik allemaal moet zeggen, want ik heb al zoveel gezegt. Buiten het feit dat ik typ. Maar daar gaat het niet om, dus ik praat.
    En al pratende bedenk ik me dat ik nog iets moet zeggen. En wel het volgende.
    Sterkte met je rug!(flower)
    Adieu!
    Kus MJ

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D

    1 decennium geleden
  • xPoezeBekkie

    verderrrrr

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ga weer eens snel verder:'Dxd
    xx

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Oeeii volgens mij begint er iemand verliefd te worden!!!
    Wie word er nou niet verliefd op een meisje dat Eline heet ^^
    Maarre, volgens mij lees jij mijn reacties niet eens!
    Ik een heel dramatisch verhaal vertellen over mijn dode vingers
    En niet eens een zeer medelevend berichtje in mijn gastenboek
    Ik ga testen of je dit leest
    Als je dit hebt gelezen zet dan in mijn gb:
    Missie voltooid, reactie gelezen
    Anders zit ik helemaal voor niets een heel verhaal op te hangen!!
    Kan ik beter mijn dode vingers reanimeren!
    Maar je moet nog steeds wel heel snel verder gaan
    x YouKnowWho

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen