Nummer 18
Hierna nog 2!
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen hierna xD Ik heb al wel een paar leuke titels voor de vervolg serie, Maar ik weet niet of ik dat wel ga doen. I'm Sorry!
Ik waarschuw alleen de mensen die een reactie achterlaten!
xxx
Previously;
Als de film is afgelopen Lopen we de zaal uit. Ons afval gooien we in de prullenbak bij de deur en we lopen naar de auto van Linda. We rijden naar huis en vallen alle vier uitgeput op de bank. ’Waarom heb ik het gevoel dat het al heel laat is?’ Zucht Michelle ’Omdat we net een film hebben gekeken.’ Ik sta op en loop naar de gang. ’Ik ga naar bed. Ik moet morgen ver reizen voor mijn werk. Again!’ Ik loop naar boven. Ik hoor nog wat gemompel van beneden. Ik loop mijn slaapkamer in, pak mijn pyjama en loop naar mijn badkamer. Ik kleed me om en loop naar mijn bed. Ik stap in bed en val vrijwel meteen in slaap.
[1e kerstdag!]

’Eline, Schiet nou op!.’ Gilt Deborah. ’Zenuwpier.’ Mompel ik. Ik stap onder de douche weg en kleed me aan. De jongens komen over ene paar uur. Ik heb er echt zin in. Ik heb in de week hiervoor nog vaak met Bill gepraat. Ik begin hem echt leuk te vinden. Maar dat is toch niet wederzijds denk ik. Gisteren zei hij wel dat hij me aardig vond en heel veel zin heeft in vandaag. Ik heb er ook zin in. Ik doe mijn make-up op en föhn mijn haar. Ik breng het in model en ga naar beneden. ’Hier ben ik dan.’ Ik eet mijn ontbijt en loop de woonkamer weer in. ’De cadeautjes van jou Eline.’ Ik knik. Ik loop naar boven haal mijn cadeautjes en leg ze onder de boom. ’Even tandenpoetsen!’ Ik ren weer naar boven, naar mijn badkamer en poets mijn tanden. Ik ren weer naar beneden en laat me op de bank vallen. ’Zo we zijn klaar. Nu moeten ze nog komen.’ Ik knik. Ik voel mijn mobieltje trillen. Ik haal hem uit mijn broekzak en open hem. Sms’je van Bill. Ik we hebben nummers uitgewisseld via msn. Dus je kunt wel begrijpen dat ik elke avond laat sliep en ’s morgens er dus ook later uit was. Ik open het sms’je en begin te lezen.

Heey Eline,
We zijn er bijna. We zijn een
beetje vroeg maar,je weet
maar nooit of je in de file
komt of niet.
xx Bill.


Ik krijg een brede lach op mijn gezicht en druk op beantwoorden.

Heey Bill,
Wij zijn klaar! Ik moest
opschieten van Deborah,
Ze is een beetje
Zenuwachtig maar, we
hebben het gered!
xxx Eline


Ik verstuurd het sms’je en stop mijn mobiel weer weg. ’Wie was dat?’ Deborah kijkt me vragend aan. ’Bill, Ze zijn er zo. Ze zijn vroeg, ze gingen eerder weg in verband met de files maar, ze hadden geen files.’ Deborah knikt. Na nog een tijdje zenuwachtig naar de kerstboom hebben gestaard gaat de bel.

Reageer (8)

  • XmiekjeX

    *ding dong* De BEL!!! (yeah)
    Wie zou dat zijn?
    Wees maar gerust mn kind, ik ben een goede vrind.
    Ook al ben ik zwart als roet, k bedoel 't toch goed

    Oeps...
    Wrong Holiday (A)

    Stil Love you're story's!!
    Kusszz*

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D

    1 decennium geleden
  • mjtjuh

    Taaaaaaaah, jemoetverder:D
    Maardatwistjeal(A) En ja mn spatie doet het nog wel xD Maar je moet dus gewoon verder!!
    Tot morgen!:D
    Kus MJ(H)

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Yeuh spannend =3

    Verder !

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Wie ken det nou zijn?XD
    Ga maar snel verder;D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen