Nummer 19
Hierna nog eentje :O
Deze is speciaal voor Dropxdown! Ik heb een andere uitkomst voor jou! ^^
Waarschuw alleen de mensen die een reactie achterlaten xD
xxx
Previously;
Ik voel mijn mobieltje trillen. Ik haal hem uit mijn broekzak en open hem. Sms’je van Bill. Ik we hebben nummers uitgewisseld via msn. Dus je kunt wel begrijpen dat ik elke avond laat sliep en ’s morgens er dus ook later uit was. Ik open het sms’je en begin te lezen.
Heey Eline,
We zijn er bijna. We zijn een
beetje vroeg maar,je weet
maar nooit of je in de file
komt of niet.
xx Bill.

Ik krijg een brede lach op mijn gezicht en druk op beantwoorden.
Heey Bill,
Wij zijn klaar! Ik moest
opschieten van Deborah
Maar we hebben het gered!
xxx Eline

Ik verstuurd het sms’je en stop mijn mobiel weer weg. ’Wie was dat?’ Deborah kijkt me vragend aan. ’Bill, Ze zijn er zo. Ze zijn vroeg, ze gingen eerder weg in verband met de files maar, ze hadden geen files.’ Deborah knikt. Na nog een tijdje zenuwachtig naar de kerstboom hebben gestaard gaat de bel.

Speciaal voor Dropxdown
Ik spring op van de bank en ren naar de deur. Ik doe hem open en zie de Kerstman staan met een zak over zijn schouder. 'HoHoHo.. Ik pas niet meer door de schoorsteen dus doe ik het maar via de voordeur!' Ik kijk de Kerstman verbaast aan. De Kerstman stapt naar binnen en loopt naar de woonkamer. 'Ik heb cadeautjes voor jullie!' De Kerstman zet de zak onder de kerstboom en pak er een opgevouwen pakje uit. Hij vouwt open en geeft ene pomp. zo doet hij dat ook bij Michelle, Deborah en Linda. 'Dat is Bill!'[i/] Ik kijk de Kerstman raar aan. 'Ja, Dat vroeg je toch!? Ik kijk verbaast en pak de pomp. 'Wat moet ik hier mee doen?' 'het cadeautje oppompen natuurlijk,. Zo lijkt het me niet echt leuk.' Michelle, Deborah en Linda zijn al bezig met hun cadeautje op te pompen . Ik pomp mijn cadeautje op en het komt tot leven. 'Hallo, Ik ben Bill.' 'Uhhuu.. Weet ik.''Leuk.' Als ze allemaal tot leven zijn gekomen gaan ze weer weg. De kerstman zegt gedag en loopt naar de schoorsteen. Hij kruipt er in en verdwijnt.'Onze cadeautjes lopen weg!' Gilt Deborah. We rennen achter Tom, Bill, Gustav en Georg aan en springen op hun rug. 'Zo makkelijk komen jullie niet van ons af!' We nemen ze mee naar huis en keten hun vast aan de bank. 'Zo jullie doen wat wij zeggen.' Ze knikken braafjes. Ze doen al onze klusjes en na het eten gaan ze weer weg. 'Moeten we vaker doen. Nu si ons huis schoon!' Ik ga naar bed. Het was een zware dag.'[/pink] De rest stemt in en we vallen allemaal in slaap. op ons eigen bed.

Echte verhaal;
Deborah springt op en loopt naar de deur. ’Duss..’ Ik kijk verbaast naar de deur waar Deborah net door heen is gegaan. ’Die is vast heel zenuwachtig.’ Michelle kijkt net zo verbaast naar de deur als ik. ’Was dat de bel?’ Linda komt de keuken uitgelopen met een glas drinken voor haarzelf. Ik knik langzaam. Ik hoor stemmen in de gang en probeer te verstaan wat ze zeggen. Linda komt naast me zitten en zit zenuwachtig met haar voet te trappelen. ’Lin, Hou op! Ik word zenuwachtig van je.’ Linda kijk me verontschuldigend aan en houdt op. ’Nou, Hang je jas hier maar neer en die deur is richting de woonkamer.’ Hoor ik Deborah zeggen. ’Ik wil een kerstliedje.’ Mompel ik. Ik sta op en loopt naar de kast met al onze Cd’s. Ik zoek ene leuke kerst CD en zet hem op. Last Christmas, I gave you my heart, But the very next day you gave it away, This year, To save me from tears, I'll give it to someone special Ik zing zacht mee met de muziek en Loop naar de keuken. Ik pak wat drinken voor mezelf en hoor Deborah en de jongens binnen komen. Ik zie Pim aan de ‘bar’ iets lezen. ’He, Wat ben je aan het doen?’ Vraag ik. Pim schrikt op en kijkt me aan. Hij klopt op de stoel naast zich en zucht. Ik ga naast hem zitten en kijk hem vragend aan. ’Hoor je niet bij je familie te zijn?’ [hij had al eerder de pasta gemaakt zodat we hem in de oven ofzo konden doen;]] Pim schud zijn hoofd. ’Die heb ik niet meer lieverd.’ Ik kijk Pim geschrokken aan en knuffel hem. ’Eline!? Waar ben je!?’ Schreeuwt Linda door het huis. ’In de keuken. Willen jullie wat drinken?’ Ik kijk Pim verontschuldigend aan en loop naar de kast. Pim staat op en loopt naar de eetkamer. Ik pak 7 glazen. ’Ja, Allemaal Cola!’ Wordt er terug geschreeuwd. ’Ik wil Bacardi-Cola!’ Moppert Michelle. Ik schenk lachend 7 glazen Cola in en pak mijn glas met water. Ik zet alles op een dienblad en pak koekjes. ’Kan iemand ook helpen?’ Als ik na ene minuutje nog geen antwoord terug heb pak ik zuchtend het dienblad op en balanceer ik naar de woonkamer. ’Echt fijn dat jullie willen helpen.’ Ik zie Tom, Bill, Gustav en Georg mijn lachend aankijken. Linda staat op en helpt me. ’Ja dankje.’ Ik zet alles op tafel, ik geeft Tom, Bill, Gustav en Georg een hand en pak dan mijn eigen glas. ’Waar moet ik nu zitten?’ Ik kijk om me heen en zie dat alles vol is.

Reageer (10)

  • XmiekjeX

    Echt Eline! Wat een fantasie heb je xD Geniaal!!
    nu ga ik even het andere deel lezen:P
    (H)

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    Next .. !!
    egt GEWELDIG ^^
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    ze moet op de schoot van bill naartuurlijk:D
    enne weer een 10
    heel snel verder
    xx cyn

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Verder

    1 decennium geleden
  • Bookmark

    Op schoot bij Bill Duhh! x']

    Toen ik die uitkomst las van DropxDown had ik eerst zoiets van WTF? Maar toen kwam ik erachter dat er nog een uitkomst was x'] Snel het laatste deel!

    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen