Nummer 2!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Ik waarschuw alleen de mensen die een reactie achterlaten!
xxx
Previously;
Het is nu bijna 1e kerstdag, Ik ga samen met Michelle kerst vieren bij Tom en Bill hun ouders. Ik ben best zenuwachtig. Bil zegt dat het allemaal wel goed komt, Dan zal het wel goed komen hoop ik. Oh.. Ik moet gaan. Bill roept me!
xxx Byyee LoveúAll!

Ik klap mijn dagboek dicht en loop naar beneden. ’Wat is er?’ ’We zouden vandaag kerstcadeautjes kopen.’ Bill kijkt me lief aan. Ik grijns en geef hem een kusje op zijn mond. ’Oke, Waar zijn Michelle, Tom, Linda en Deborah?’ Ik pak mijn jas en doe die aan. ’Michelle en Tom zijn op hun kamer en waar Deborah en Linda zijn weet ik niet.’ Ik knik. Ik doe mijn schoenen aan en loopt naar de woonkamer. Ik schrijf een briefje zodat ze weten dat we weg zijn en loop naar de deur. ’Kom je?’ Ik pak nog snel mijn tas en loop naar Bill z’n auto. Bill komt ook aan gelopen en doet de deur van slot. We stappen in en rijden naar de stad. ’Hoe doen we dat met de cadeautjes voor elkaar?’ Bill kijkt me even aan maar richt dan zijn blik weer op de weg. Ik kijk hem aan. ’Die shop ik wel met Michelle of Tom’ Bill knikt. Na een tijdje zijn we in de stad aan gekomen en hebben we een parkeerplek gevonden. Bill stapt uit en gaat een kaartje halen. Als hij die heeft gehaald, in de auto heeft gelegd, stap ik ook uit en loop naar hem toe. Ik pak zijn hand en samen lopen we, dicht tegen elkaar aan naar de winkelstraat. ’Wat moet ik voor je moeder en Gordon halen? Ik heb geen idee wat ze leuk vinden.’ Ik kijk Bill wanhopig aan. ’Daarom ben ik mee. Ik help je wel.’ Bill geeft me een kusje op mijn mond en glimlacht. Ik glimlach terug en ga dichter tegen hem aan lopen. We lopen richting de KaDeWe [Kaufwarenhaus Der Westen, zit in Berlijn ] en gaan naar binnen. ’Ik moet nog Make-up.’ We lopen naar de make-up en kijken een beetje rond. ’Eline. Deze koop ik voor Michelle.’ Bill komt naar me toe gelopen met een lekker geurtje. ’Afgeprijsd natuurlijk.’ Ik knik. Bill geeft me het flesje en ik ruik er aan. ’Lekker!’ ’Die moet je nemen.’ Ik geef Bill een Zoen op zijn mond en knuffel hem. ’Hmm, Ik hou van je!’ Bill geeft me een kus op mijn haar. ’Ik ook van jou.’ Zo staan we daar nog een tijdje te knuffelen. Als we zijn uit geknuffeld pak ik een mascara die me wel goed lijkt en rekenen we dit af. We lopen naar de roltrap die naar boven gaat. ’Wat wil je hier nog meer kopen?’ Ik kijk Bill aan, Ik sla mijn armen om zijn middel en zucht.

Reageer (12)

  • mjtjuh

    LEUK!:D
    Het is bijna weer kerstxD Maar dat maakt niet uit!

    (K)

    1 decennium geleden
  • Anneexx

    Verder!!
    X.

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    verderrrr !!!!

    1 decennium geleden
  • Bookmark

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen