Sorry voor het lange wachten, ik was inpi loos en ziek een hele week.
hier is nummer 4
MakeItOrHateIt!
xxx
Previously;
Ik kijk Bill lief aan. Hij glimlacht naar me en buigt voor over. Hij geeft mee een kusje wat uitloopt op een tong zoen. ’Hallo, Meneer en mevrouw.’ We beëindigen de zoen en kijken de ober aan. ’Wat mag het zijn.’ ’Doe voor mij maar een cola met appelgebak.’ De ober knikt en schrijft het op. ’En doe mij maar een Warme Chocolade melk met appelgebak.’ De ober knikt en schrijft ook dat op. Hij kijkt ons nog eens aan en loopt weg. ’Oke, Dat was gênant.’ Ik knik lachend en pak Bill zijn hand die op tafel ligt.

Ik wrijf er zachtjes over heen. We kijken elkaar een verliefd in de ogen totdat de ober het weer moet verpesten. ’Uw gebak.’ Hij geeft ons allebei appelgebak. ’Een warme Chocolade melk en een Cola.’ Hij zet ook het drinken neer en legt de bon erbij. Ik zucht en laat Bill z’n hand los. De ober glimlacht naar ons en loopt weer weg. ’Wat een irritant mens zeg!’ Bill knikt. Hij pakt een vorkje en begint me te voeren. ’Hmm.. Lekker.’ Ik pak ook een vorkje en begin Bill te voeren. Als we klaar zijn met elkaar voeren drinken we rustig ons drinken op. Bill wenkt de ober en rekent af. ’Prettige dag nog.’ Hij knikt naar ons en loopt weer naar de bar. ’Ik vind hem creapy.’ ’Ik ook.’ We doen onze jas aan, pakken onze spullen en lopen het café uit. ’Ik heb geen zin om te zoeken naar een cadeautje.’ zucht ik. ’Ik weet wat.’ Bill sleurt me mee naar een winkel dat ik niet ken. ’Waar zijn we?’ ’het favoriete winkeltje van Gordon.’ Bill begint gelijk rond te snuffelen terwijl ik eerst rustig rond kijk. Het ziet er gezellig uit. Leuke muziek en sfeer. Het is een soort alles winkel. ’Eline waar ben je?’ ’Waar je me hebt achter gelaten.’ Grap ik. Ik kijk de richting uit waar Bill heen liep. Ik zie hem zoekend rond kijken. Ik schud mijn hoofd en loop op hem af. ’Boe!’ ’Ooohh…! Stout!’ Bill begint me te kietelen. Ik schreeuw het uit en smeek Bill om te stoppen. ’Jongedame en heer. Willen jullie daar a.u.b. mee ophouden. Het stoort de medewinkeliers.’ De vrouw die dat zei kijkt ons nog eens streng aan en loopt weg. Ik kijk om me heen. ’Welke mede winkeliers?’ Ik kijk Bill met opgetrokken wenkbrauw aan en tegelijkertijd schieten we in de lach, die ook al snel is op gehouden omdat de winkel jufvrouw ons weer boos aan keek. ’Waarom moest ik nou komen?’ Bill kijkt me eerst vragend aan maar pakt dan mijn hand en sleurt me mee. ’Dit misschien? Ik vraag wel aan mijn moeder of ze wat wilt kopen.’ Bill pakt een mooie riem. Ik pak hem van Bill aan en kijk er na. ’Die neem ik!’ Ik geeft Bill en zoen en loop naar de kassa. ’Kom je mee?’ Ik kijk achterom en zie Bill nog steeds bij de riemen staan. ’Bill, je hebt er al duizenden!’ Bill steekt zijn tong uit en kijkt verder. Ik zucht en loop naar de kassa. De vrouw kijkt me boos aan en rekent af. Ik pak het tasje en loop naar Bill. ’Iets vriendelijker mag ook wel.’ ’Wat?’ Bill draait zich om en kijkt me vragend aan. ’Die mevrouw, zeker jaloers of zo.’ Bill grinnikt en pakt mijn hand. Samen lopen we richting de deur. Ik blijf opeens stil staan en kijk Bill ondeugend aan.

Reageer (9)

  • mjtjuh

    NiceNiceNice.

    (K)

    1 decennium geleden
  • Skeletonx3

    Snel weiter^^

    dit is btw DEATHMETALx3 <3

    xoxo

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    Oeh, wat is ze van plan ^_^
    Verder:D

    1 decennium geleden
  • xPoezeBekkie

    verderrr

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    snel verder
    xx cyn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen