Nummer 5! Sorry voor het lange wachten!
Enjoy it!
Ik waarschuw alleen de mensen die een reactie achter laten!
xxx
Previously;
’Dit misschien? Ik vraag wel aan mijn moeder of ze wat wilt kopen.’ Bill pakt een mooie riem. Ik pak hem van Bill aan en kijk er na. ’Die neem ik!’ Ik geeft Bill en zoen en loop naar de kassa. ’Kom je mee?’ Ik kijk achterom en zie Bill nog steeds bij de riemen staan. ’Bill, je hebt er al duizenden!’ Bill steekt zijn tong uit en kijkt verder. Ik zucht en loop naar de kassa. De vrouw kijkt me boos aan en rekent af. Ik pak het tasje en loop naar Bill. ’Iets vriendelijker mag ook wel.’ ’Wat?’ Bill draait zich om en kijkt me vragend aan. ’Die mevrouw, zeker jaloers of zo.’ Bill grinnikt en pakt mijn hand. Samen lopen we richting de deur. Ik blijf opeens stil staan en kijk Bill ondeugend aan.

’ik wil een zoen.’ Bill kijkt verbaast. ’Hier?’ Ik knik. Ik leg mijn handen, die bepakt zijn met tassen, in zijn nek en zoen hem. Onze zoen gaat over in een passionele tongzoen en wordt bruut verstoord door de winkel jufvrouw. ’Ga lekker ergens anders zoenen!’ We stoppen, kijken elkaar aan en daarna naar de vrouw. We basten in lachen uiten lopen de winkel uit. Na nog een aantal winkels in te zijn gegaan, en wat te hebben gekocht natuurlijk, lopen we richting de auto. Al onze tasjes leggen we in de achterbak en gaan voorin zitten. Bill start de motor en rijdt naar huis. Als we thuis zijn, zijn Michelle en Tom er gelukkig niet. We verstoppen de cadeautjes en leggen de andere tassen op de grond. Ik loop naar ons bed en laat meer op vallen. Ik voel dat er iemand naast me ploft en ik kijk opzei. ’Ik ben moe.’ Bill pakt me bij mijn heupen en trekt me tegen zich aan. ’Ik ook.’ Hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een kusje in mijn haren. Ik leg mijn ene hand op zijn borst en de andere om zijn middel. Zo blijven we even liggen tot iemand de kamer binnen stormt. Het is Deborah. ’Gustav komt hier heen!’ Ze springt hyper heen en weer. ’En Georg natuurlijk ook.’ voegt ze er later rustig aan toe. ’Krijgen jullie eindelijk wat, het heeft nu wel lang genoeg geduurd!’ Deborah kijkt me aan en rolt met haar ogen. ’Hou nou eens op, hij vindt me toch niet leuk!’ Meteen als ze dat heeft gezegd slaat ze haar hand voor haar mond. ’Oeps.’ mompelt ze. ’Gesnapt!’ Zeg ik lachend. ’Gustav vindt je wel leuk hoor! Alleen hij durft niet.’ Deborah kijkt Bill blij aan, ze springt een paar keer hyper in de lucht en stormt dan op ons af. ’HELP!’ Schreeuw ik maar het is al te laat. Deborah springt tussen ons in en knuffelt ons. ’Jullie zijn zo schattig samen.’ Ik kijk Deborah aan met opgetrokken wenkbrauw en kijk dan verliefd naar Bill. ’Ik laat jullie wel alleen!’ ’Graag.’ Deborah schud haar hoofd, staat op en loopt de kamer uit. Ik kijk Bill aan en glimlach. Wat hou ik toch van hem! ’Waar denk je aan?’ ’Jou.’ Bill glimlacht en zoent me op mijn mond dat uitloopt in een tongzoen. We liggen een tijdje te zoenen als we weer worden gestoord. Dit keer door Tom en Michelle. ’We vertrekken morgen vroeg al he?’ Michelle ploft naast me neer en kijkt me aan. Ik knik. ’I know.’ ’Hoe laat is het nu, ik heb honger.’ Tom ploft half op Michelle en kijkt ons aan. Ik haal mijn schouders op en kijk naar de wekker op het nachtkastje. ’Half zes, Ik vraag wel aan Pim of hij wat wil maken.’ Tom knikt. Ik sta op en wil weg lopen maar ik word terug getrokken door Bill. Ik kijk hem vragend aan. Hij drukt zijn lippen op die van mij en geeft me een zoen. Na de zoen ga ik echt naar beneden opzoek naar Pim. Ik vind hem zoals gewoonlijk in de keuken. ’He Pim, Zou je met het eten willen beginnen?’ Pim kijkt op van een pak zelf maak pizza’s en knikt. ’Ik wilde net beginnen. Ben over een half uur klaar, als Julie dan komen?’ Ik knik, geef Pim een kus op zijn wang en vertrek naar boven.

Reageer (7)

  • mjtjuh

    Nog steeds leuk!:D

    (K)

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    Next .. !!
    egt GEWELDIG ^^
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    snel verder
    xx cyn

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ik vind het wel lievig allemaal^^
    Dus ga maar snel verder!;D
    xx

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    Die foto van Bill is schattig ^_^
    En je verhaaltje ook :"D
    Meeeeeeeeeeeeer.
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen