Hier nummertje 6!
Veel plezier, LoveúAll!
Ik waarschuw alleen de mensen die een reactie achterlaten!
xxx
[Previously;
’Hoe laat is het nu, ik heb honger.’ Tom ploft half op Michelle en kijkt ons aan. Ik haal mijn schouders op en kijk naar de wekker op het nachtkastje. ’Half zes, Ik vraag wel aan Pim of hij wat wil maken.’ Tom knikt. Ik sta op en wil weg lopen maar ik word terug getrokken door Bill. Ik kijk hem vragend aan. Hij drukt zijn lippen op die van mij en geeft me een zoen. Na de zoen ga ik echt naar beneden opzoek naar Pim. Ik vind hem zoals gewoonlijk in de keuken. ’He Pim, Zou je met het eten willen beginnen?’ Pim kijkt op van een pak zelf maak pizza’s en knikt. ’Ik wilde net beginnen. Ben over een half uur klaar, als Julie dan komen?’ Ik knik, geef Pim een kus op zijn wang en vertrek naar boven.]

Ik loop naar mijn kamer en steek mijn hoofd om de deur. ’Over een haluurtje kunnen we eten!’ Ik hoor wat gemompel en loop dan door naar de kamer van Deborah, waar ik hetzelfde vertel. Ik zie Deborah uit het raam staren en loop naar binnen. ’Wat is er?’ Deborah haalt haar schouders op. ’Niks ergs, ik ga jullie missen.’ Ik kijk Deborah lief aan en geef haar een dikke knuffel. ’Ik jullie ook! Waar is Linda eigenlijk?’ ’Cadeautjes kopen voor Gustav en Georg voor kerst!’ Ik knik. We gaan op bed zitten en kletsen een tijdje tot dat we iemand op de deur horen bonzen. ’Ja wat is er?’ De deur gaat langzaam open en Bill steekt zijn hoofd om de deur. ’Ik mis Eline.’ Hij kijkt me aan en trekt een pruillipje. Deborah rolt met haar ogen en lacht. ’Kom je er bij zitten!’ Ik kijk Bill lief aan. Bill knikt en komt de kamer binnen, hij sluit de deur en komt achter mij zitten op het bed. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. ’Waar hadden jullie het over?’ Bill geeft me een zoen in mijn nek en kijkt ons vragend aan. ’Over hoe het zou zijn om kerst zonder elkaar te vieren. We zijn eigenlijk gewend dat we het samen vieren.’ Deborah kijkt naar buiten en zucht. Ik leg mijn hand op haar knie en zucht ook. ’Voor je het weet zijn we er weer Deborah!’ Deborah knikt en lacht. Bill wil net wat gaan vertellen als we Linda van beneden horen roepen dat we gaan eten. ’Die is dus thuis!’ Lachend staat Deborah op en loopt haar kamer uit gevolgd door Bill en mij. Onderweg kloppen we nog op de kamer deur van Michelle en lopen naar de eetzaal. Pim geeft ons allemaal een zelfgemaakte pizza en we beginnen gelijk te eten. Als we klaar zijn met eten ruimen we af en lopen we naar mijn kamer. ’Ik ga nog even wat inpakken.’ Bill knikt en plof neer op mijn bed. Hij zet de tv aan en kijkt er naar. Ik loop naar mijn badkamer. Ik pak wat crèmepjes en dat soort dingen. Ik stop ze in een toilettas en stop die in mijn koffer. Ik pak mijn make-up koffer van mijn werken doe er nog wat dingetjes in. ’Gebruik je dat allemaal?’ Ik kijk op en zie Bill in de deur opening staan. Ik sta op en schud mijn hoofd. Ik loop richting Bill en sla mijn armen op zijn middel. ’Nope, Het is voor mijn werk. Maar ik heb geen zin om het er allemaal uit te halen.’ Bill knikt en slaat ook zijn armen om mij heen. Hij tilt me op en neemt me mee naar mijn bed. ’Wat gaan we doen?’ Lachend kijkt Bill me aan en loopt verder. Hij gaat op bed zitten, met zijn rug tegen de muur en neemt mij op schoot. ’Jij bent mijn knuffelbeer.’ Bill drukt me dicht tegen zich aan. ’En jij de mijne.’ We blijven een tijdje zo knuffelen en zoenen totdat de deur open gaat. ’Eline, Ik ben mijn mascara kwijt, heb jij hem toevallig?’ Ratelt ze aan een stuk door. Ik haal mijn schouders op en sta, met veel tegen zin, op om te kijken. Ik gebaar dat ze mee moet komen en loop naar mijn badkamer. ’Daar is hij! Wat doet hij in jouw make-up doos?’ Ik haal mijn schouders op. ’Wat maakt et ook uit. Ik ga verder met mijn tas in pakken.’ Vrolijk huppelt ze terug naar haar kamer. Ik ga ook verder met mijn tas in pakken. Als ik klaar bed plof ik zuchtend op bed bij Bill. ’Vermoeiend he!’ Ik knik. ’Hoe laat is het.’ Ik ga met mijn hoofd op Bill z’n buik liggen en sla mijn armen om zijn middel.

Reageer (9)

  • XmiekjeX

    bent met mj eens xD
    T lezen gaat alleen niet meer zo snel xD want k ben tegelijkertijd ook Avril (dance) aant luisteren, en met jou aant praten xD
    We zijn weer is lekker melig xD Jammer dat je vandaag met Pws bezig moet, anders was k langsgekomen :P
    En ik heb nog steeds dik typgebrek xD Ik moet maar eens blind gaan leren typen xD
    Kussje!! van Mij!! (H)

    1 decennium geleden
  • mjtjuh

    En het blijft leuk!:D

    (K)

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    Gaat u eventjes verder? Daaaaaaaaaaank.(H)

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D
    snel verder
    xx cyn

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Snel verder!^^
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen