Foto bij Proloog

Deel 1

[Eline pov]
'Nog 1 week en dan in het vakantie! Blij komt Deborah binnen gewandeld en ploft naast me op de bank. 'Ook hallo.' grinnik ik. 'Hoi. Hoe was het op je werk?' Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Vreselijk.' Vergeten te vertellen. Ik werk als Visagiste voor een modellen bureau. Die Modellen zijn te dun en ze klagen de hele tijd dat ze te dik zijn. Deborah knikt begrijpend. Ik heb het verhaal al miljoenen keren verteld. 'Waar is de rest eigenlijk?' Ik haal mijn schouder op. Ik wil net wat zeggen als de deur van de keuken open gaat en Linda vermoeid binnen komt. 'Hard gefietst?' Linda knikt. Ze ploft neer op de Stoel naast de bank. 'Er waren gewoon te veel klanten. Zelfs van die kleine kinderen van 14 die een piercing willen!' Linda werk in een piercing shop en zet piercings. Ze heeft die van mij ook gezet. 'Zullen we vanavond een meiden avond doen? Met z'n vieren!' Stel ik voor als het een tijdje stil is. Deborah en Linda kijken me glimlachend aan. 'Goed idee. Doe we dat dan in jouw badkamer Eline, Die is het grootst' Ik knik. we wonen met z'n vieren in een villa die we van mijn ouders hebben. We hebben een binnen en buiten zwembad, eigen bioscoop, bowlingbaan en nog veel meer luxe, Zoals dat iedereen een eigen badkamer heeft. Ik hou van dit huis. 'Hallo, Ben thuis!' Horen we in de verte. 'Zullen we anders nu gelijk boodschappen doen?' Linda en Deborah stemmen in en we lopen richting Michelle. 'Kom je mee. We gaan vanavond een meiden avond houden. Dat betekend dat we nu inkopen moeten doen. Michelle zet haar schooltas neer en loopt achter ons aan. We pakken onze jassen, doen die aan en lopen naar buiten. Ik doe de deur op slot en loop naar mijn auto. We stappen in en rijden naar het winkelcentrum.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen