Foto bij Brief van Linda naar Georg en van Georg naar Linda

xD

Brief van Linda aan Georg en Brief van Georg aan Linda!
Hii Georg!



Mijn naam is Linda en ik ben inderdaad een fan,, ooh ik hoor je denken fuck weer zo’n diehard fan die iets van me wilt,, ik kan je gerust stellen zo’n fan ben ik niet.

ik en mijn 3 vriendinnen zijn op dit moment nogal aangeschoten en hun schrijven dus een brief voor de rest van de band en ik aan jou <33

Ik woon met mijn 3 beste vriendinnen Eline, Deborah en Michelle samen in het huis van Eline haar overleden ouders en het is er nogal luxe.

Mijn ouders spreek ik nogal niet, ze zijn gescheiden en me vader heb ik al 3 jaar niet meer gezien, me moeder vind alcohol belangrijker dan haar eigen kind dus vind ik het helemaal niet zo erg..

Maar ik hou erover op want ik ga je er alleen maar mee vervelen terwijl ik je niet echt goed ken fso.

Verder werk ik als piercer bij een tattoo/piercing shop hier in duitsland en heb daarom de tongpiercing van Eline mijn vriendin gepierced.

ik weet wat je denkt lugubere job, maar dat is totaal niet zo, piercings zijn eigenlijk dood normaal naar mijn mening en dat kun je wel merken want ik heb er dan ook best veel.

Maar Guys blijven rocken en tot op het volgende concert ^^



xoxo Linda






Lieve Linda,



Ik vond beste zo stom staan dus daarom Lieve Linda!

Ik heb nogal zitten lachen om je christmass list samen met gustav die er ook 1 heeft ontvangen van 1 van je vriendinnen.

Goh dat van je ouders is wel heel tragisch, het scheiden van je ouders geeft je al 1 hele grote klap in je leven maar dat je moeder ook nog alcohollist word en haar eigen kind bizar genoeg minder belangrijker vind dan drank is de allergrootste naklap.

Ik vind het dan ook heel erg voor je en kan het begrijpen dat je het niet zo erg vind dat je je moeder nooit spreekt.

Hmm Piercer is wel een hele stoere job helemaal dat je je vriendin hebt gepierced.

mischien kom ik ooit eens langs de zaak waar je werkt voor een piercing en dan mag jij hem piercen!

ik denk dat je de andere brief wel gelezen hebt en dat we jullie christmas wish laten uitkomen, dus dat betekend dat ik je ga meeten!

Ik verheug me al op 25 december en jij hopelijk ook!



xoxo Georg!

Reageer (1)

  • XmiekjeX

    Nog geen reacties? :O
    Dan krijg je er nu 1 :D
    Want je verhalen zijn echt top!! :P
    StillLoveÚ!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen