100-dagen! hoe leuk...ik krijg de lippenstift niet eens meer van mijn gezicht^-^

Bill PoV
Gisterenavond viel Tom dus nog best mee. Buiten het eerste licht "gezaag" over het feit dat Laura niet ging binnen kunnen -bij mijn weten had ze een pasje- gaf hij het beste van zichzelf, maar nu leek het toch erger te worden. Toen ik geeuwend aan tafel zat, leek Tom te checken of hij wel signaal had. 'Tom, ze had gezegd dat ze een paar dagen ging wegblijven.' zei Georg terwijl hij zijn cornflakes naar binnen speelde. Ik schudde mijn hoofd. 'Laat hem haar gewoon bellen, anders gaat het echt niet.' zei Gustav. Ik glimlachte zachtjes. 'Geef, Tom. Als ik bel dan kom jij niet zielig over.' mompelde ik zacht. 'hoe bedoel je?' vroeg hij verbaast. ik zuchtte. 'ik hoop dat je weet dat je -wij- nogal ...hebberig zijn rond haar. dat ze buiten ons niet echt veel met mensen optrekt.' zei ik. Tom glimlachte schaapachtig. 'Misschien is ze blij om even buiten te kunnen zijn zonder dat wij om haar heen plakken?'mompelde ik zacht. 'Ik weet dat je ergens wel een punt hebt. Misschien moeten we het daar eens over hebben.' mompelde hij zacht. ik glimlachte. ik liep naar buiten om te bellen, gewoon om Tom te pesten. 'Laura?' vroeg ik toen de gsm opgenomen werd. 'Bill?' vroeg ze zacht. 'Ik bel gewoon omdat Tom irritant begon te doen. Alles goed?' vroeg ik. Het bleef even stil. 'ja, het...het is goed, ik moet gewoon nog iets doen.' mompelde ze. Ik vertrouwde het niet helemaal. 'Laura? Ben je aan het huilen?' vroeg ik zacht. 'Nee,' ze grinnikte. 'Waar haal je dat idee? Ik denk dat ik morgen weer vertrek. Geef een dikke knuffel aan Tom, bye bye... love you.' ze haakte in. ik ging terug naar binnen. 'Morgen waarschijnlijk.' mompelde ik stil, Bill merkte dat ik bezorgd was, maar Georg hield hem tegen. Ik denk dat ik hier even over moest nadenken...

Laura PoV
Ik zat nog steeds met mijn gsm in mijn hand, zag me hier nu zitten in mijn hotelkamer. Ik zou er mee moeten leven, het zou wel goed komen. Makkelijk om daar mee te leren leven. Ik gooide de brief met de uitslag aan de kant samen met mijn gsm. Wel, als ik morgen weer terug ging zou ik beter mijn spullen bij elkaar moeten rapen. Met de achterkant van mijn hand veegde ik mijn tranen weg. Bill had weer het perfecte moment gekozen om te bellen.

Reageer (8)

  • Aslansdaughter

    omg is ze zwanger??????????
    maar dan hoeft ze toch niet weg???
    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    HUH wat voor uitslag:8
    waarom maak je me altijd zo nieuwschierig haha

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik denk dat ze zwanger is :$. Ga je aub heel snel verder? =3.
    Xxx

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Omg I wanna know..
    Snel verder? (flower)
    x'

    1 decennium geleden
  • jerasu

    uitslag? :o nu ben ik benieuwd.. snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen