Foto bij All those secrets _16_

*Sandra pov* - volgende dag-
Lies komt net terug van Kevin.
"Hey! Was het leuk?"
"Wat? We hebben gewerkt voor school. Het was dus niet leuk.."
"Jaja." je zwaait met je hand en gaat dan naar de bibliotheek waar Anna in de zetel ligt. Lies volgt je.
"Ik heb iets gevonden."zeg je en pakt een dik boek uit de lade. "Ik zat aan het bladeren en toen viel ik op dit." je laat het boek openvallen op de tafel. Lies kijkt nieuwsgierig naar de titel. Anna heeft zich rechtgezet en luistert aandachtig.
"'In het verleden van iemand anders'."leest Lies de titel luidop.
"Juist ja. Met deze formule en dat gedoe kunnen we in het verleden gaan van iemand anders."
"En wat zijn we daar me?"vraagt ze
"Wil je niet weten wie er dood is gegaan?"
"Doodgegaan?"vraagt Anna.
Je kijkt haar schuin aan. "In Nicks verleden."
"Dat kun je niet maken!"roept je zus uit.
"Waarom niet?"
"Dat.. dat.." ze kijkt je met haar mond vol tanden aan.
"Juist ja."grijns je.
Lies kijkt je half-glimlachend aan. "Geniaal. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht."
"Echt.. Dit kunnen jullie niet doen! Het zijn onze zakens niet!"roept Anna.
"Het is eigenlijk niet zo moeilijk."zeg je "We moeten zijn naam op een foto van hem schrijven en het dan verbranden terwijl we de formule uitspreken. Iedereen moet het doen of anders gaat er maar 1 in zijn verleden."
"Maar waar vinden we een foto?"mompelt Lies. Jullie draaien jullie naar Anna. Die kijkt jullie met grote ogen aan.
"Nee!"
"Komaan.. Geef het!"
"Nee! Echt. Ik weiger dat jullie dit doen."
"Waarom doe je nu zo? Wil je niet weten we er gestorven is?"vraag je
Ze kijkt je twijfelend aan. "Nee."zegt ze na een paar seconden. Je lacht.
"Leugenaar."
"Ik geef jullie niet mijn foto!"
Maar Lies rommelt al in Annas boekentas. "Gevonden!"roept ze en houdt een foto in de lucht.
"Op welke rij staat hij?"vraag je.
"Wacht.." Je gaat alle gezichten af. "OOhh Anna, wat ben je schattig!"
"Geef!"zegt ze met een rood gezicht.
"Man, zitten er zoveel freaks in je jaar. Pfieuw!" (het is een foto met heel het jaar xD)
Je kijkt over haar schouder. "Ja je bent schattig op de foto. Nog 2 staartjes en je bent precies terug 5 jaar."
Ze rolt met haar ogen.
"Gevonden!"roept Lies.
"Kom;" je pakt de foto uit haar handen en loopt naar de computer. Je scant de foto en knipt Nicks hoofd eruit. Je vergroot het en print hem drie keer uit.
"Ik ga niet mee."zegt Anna wanneer je terug bent en hen een foto geeft.
"Ojawel. Ik weet dat je vanbinnen meewilt gaan!" Je gaat op de grond zitten. Lies volgt je voorbeeld. Anna zucht en gaat dan ook zitten. Je laat hen de spreuk lezen, op de foto zijn naam schrijven, en pakt een pakje lucifers uit de kast naast jullie. Jullie doen ze aan en steken de foto in brand. Jullie spreken de formule tesamen uit. Je voelt je helemaal koud worden. De foto is bijna opgebrandt maar je voelt de vlammen niet tegen je vingers. Je kijkt op en je ziet Anna en Lies je met grote ogen aankijken. Zijzelf vervagen stilaan. Je kijkt weer naar je handen en ziet er nu de vloer door. Niet veel later verdwijn je helemaal en is het zwart rond je.

Reageer (3)

  • coloredwords

    I am magical (nerd)
    Snél verder :Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Suepr!
    Gaje snél verder me JOBROSCANDALL??
    PLEAZZZ
    Voor je lieve zusje xD
    XOok SNEL VERDER met de DEZE x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    spannend!
    snel verder!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen