Foto bij All those secrets _17_

*Sandra pov*
Je landt op een voetpad. Anna en Lies liggen naast je. Je staat op en helpt ze recht.
"Waar zijn we?"vraagt Anna.
"In dezelfde stad.. maar 3 jaar vroeger."zegt Lies.
"Hoe weet je dat?"
"Omdat ik er 3 jaar geleden nog niet woonde. En ik nooit zoiets belachelijk aan mijn poort zou hangen." ze wijst naar een roze plakaat met 'pas op ik bijt'.
"We zijn voor ons huis."mompel je. "Wat zou Nick naar hier brengen?"
"Misschien woonde hij hier?"
"Ik denk dat die dat dood is hier woonde."
Een auto komt af. Je duwt je nicht en je zus in de struiken en verstopt je ook.
"Hey!"
"Ze mogen ons niet zien. We wonen hier nog niet."fluister je.
De auto stopt voor jullie huis en de achter deur gaat open. Nick, drie jaar jonger, stapt uit.
"Dag mam!"
De auto rijdt weg en hij zwaait ze na. Hij draait zich om en drukt op de bel.
"Ik wist niet dat we een bel hadden."mompelt Anna.
"Hij is kapot."fluistert Lies terug.
"Ik kom zo!"horen jullie een stem roepen door een microfoon. Een meisje. Niet veel later gaat de poort open.
"Hey Maggie!"zegt Nick vrolijk.
De rest kunnen jullie niet volgen. Jullie zien de benen van Nick en die Maggie voorbij lopen. Als ze weg zijn, sta je recht.
"Kom, we gaan ze volgen."
"Waarom? We weten toch dat zij het is."zegt Anna.
"En?"zegt Lies en staat ook op.
Ze zucht en volgt jullie met tegenzin. Nick en Maggie lopen een paar meter voorop, hand in hand. Ze gaan het park in waar Joe en Kevin wachten. Ze groeten Maggie enthousiast. Jullie verstoppen jullie in de struikjes achter jullie.
"Ik zeg je dat dit veel beter is dan je ouderwetse..."
"Oh! Niets is ouderwets!"zegt Kevin "En trouwens. Ik ben de oudste, ik weet wat het beste is!"
Joe rolt met zijn ogen. Nick en Maggie lachen, hij legt zijn arm rond haar schouders en ze kijkt hem verliefd aan. Je kijkt je zus en nicht aan. Lies ziet er gefascineerd aan, Anna doet alsof het haar niet intereseert.
"Ik kan echt niet geloven dat je er 12 jaar hebt over moeten doen om er achter te komen dat je op haar bent."lacht Joe
"Ik ken haar nog maar 10 jaar."
"Maar tien jaar.. O ja natuurlijk, dat is erg kort." en hij geeft zijn jonge broer een duw tegen zijn arm. Maggie giechelt.
"Joe is vriendelijk?"fluistert Lies en trekt een raar gezicht. Jullie luisteren ze verder af tot Kevin en Joe aankondigen dat Nick naar huis moet met hen.
"Spijrig."mompelt Maggie.
"Zie je morgen."zegt Nick en geeft haar een kus. Hij laat haar dan los en gaat met zijn broers weg. Maggie gaat naar huis.
"Ok. maar wanneer gaat ze dood?"vraagt Anna.
"Dat was grof."zeg je
"Sorry."
"Ik weet het niet.. Ik wil eigenlijk niet weten hoe ze dood is gegaan.."zegt Lies.
"Mja.." Jullie gaan dan maar achter Maggie aan.
"Sandra! Lies! Jullie verdwijnen!"roept Anna opeens uit.
"Jij ook!"roept Lies.
Je kijkt naar je handen. Ze zijn weer doorzichtbaar..

Reageer (3)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderverderverder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    O_O WTFH?
    SNEL VERDER X3
    I'm dying (huil)
    SNEL VERDER PLEAZZZZ_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    PLEAZZZ x3
    I'm dying without your story's (huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen