Foto bij Proloog:The fight with kakashi!

Proloog(voor verhaal) Het gevecht met kakashi!

Naruto had net zijn middageten gegeten.Maar had al weer honger.
'Vreselijk ik sterf van de honger.'zei Naruto terwijl hij naast Sakura liep.'Doe eens normaal Naruto je lijkt wel een klein kind.'zei ze.
'O ja,o ja is dat zo .Ik word ooit de beste Hokage die ooit heeft bestaan!'riep hij.'Naruto doe eens rustig.Er kijken mensen naar ons.'zei Sakura die zich heel erg schaamde.'Oké, oké.Maar ik heb nog steeds honger.'Sakura draaide met haar ogen.Ze liepen nu over een plein.Naruto liep met zijn handen om zijn buik heen.'Weer melk gedronken die over datum is?'Naruto draaide zich om.De stem bleek van Kakashi te zijn.
'Kakashi sensei?'zei Naruto.'Ja hey ik zou nog eens met je willen trainen.'zei hij en hij krabde op zijn achterhoofd.'Komt niks van in ik heb honger geen zin in vechten.'Kakashi draaide zich om.'Oké wie deze belletjes kan bemachtigen krijgt van mij deze kom ramen(soort noedels).'Naruto draaide zich om.'Geef hier die kom!'Naruto liep achter Kakashi aan,om de kom af te pakken.Ze liepen de stad uit langs een stukje bos.En dan naar.... de training's plek.'Oké Naruto je hebt me te pakken.'Naruto lachte.'Inderdaad ik heb je geef de kom.'Kakashi draaide met zijn ogen.'Snap je het nu nog niet?Ik ben niet zo stom om gepakt te worden door jou.'Naruto snapte het niet.'Kijk waar we zijn.'zei Kakashi.Nu snapten Naruto het pas.Ze waren in het training's veld ,hij moest dus vechten.'Kom maar op.'zei Naruto.Ze begonnen het gevecht.
Naruto viel aan maar misten een paar keer.Dan kreeg Naruto een grote klap tegen zijn gezicht.En Kakashi pakte een boek.'Wat je weet dat ik er niet tegen kan als je dat doet.'Kakashi lachte .Naruto liep op hem af.Hij gooide een paar werp sterren en raakte Naruto .Hij lag nu op de grond boven op een plas bloed.Kakashi had het niet verwacht maar hij voeden iets aan zijn zij.Hij draaide zich om en zag Naruto met de belletjes in zijn handen.'Maar hoe...'Nu zag hij het de andere Naruto was een kloon.'Oké je hebt me hier eten.'Naruto at het op.Plots stond er nog iemand,Iruka sensei.De vorige sensei van Naruto.'Gaan we nog eens ramen eten ?'vroeg hij aan Iruka.'Nee Naruto ik heb nog iets te doen maar morgen gaan we.'zei hij.'Wat heb je te doen?'vroeg hij.'Ik mag het niet zeggen.'zei hij.Naruto keek hem aan met zielige ogen .'Pleas?'hij schuden zijn hoofd:'Nee Naruto nee ik zeg het je morgen ik haal je op Oké?'Naruto knikte hevig.Iets later ging hij naar huis en at zijn avond eten op.En ging dan slapen.Morgen zou hij gaan eten met Iruka sensei.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen