Foto bij 017.

Mabel Johanson

Dus zowel Liam als Harry vond mij leuk. Hoe moest ik daar nou weer mee omgaan dan? 'Harry, I don't know, I think Liam must now this beacuse...'. 'Because of what Mabel?'. Nu was het Harry's beurt om verbaasd te zijn. 'Well, first I liked you as a friend but now I don't know how I feel about you'. 'Damm, I don't want to ruin your relationship with Liam!'. 'You aren't Harry because when I was so angry about what Liam did that I broke up with him'. Harry's ogen rolde bijna uit zijn oogkassen toen ik dat zei. 'YOU DID WHAT? YOU IDIOT, HE IS THE BEST YOU CAN GET BABE! You must go to him right now and ask him as your boyfriend okay?'. Verbaasd over zijn woede uitbarsting keek ik hem aan. 'Euhm.. okay I guess?'. 'He's at the entrance from this park so RUN'. Al achtervolgend door Harry rende ik naar Liam toe, hij zat een beetje zielig tegen een boom aan. Toen hij mij zag klaarde zijn gezicht gelijk op. 'MABEL! I'm so sorry what I did to you and...'. Ik liet hem niet eens uitpraten. Ik sprintte op hem af en sprong in zijn armen. Gelijk plante ik mijn lippen op die van hem. 'mfghs' kwam eruit Liam's mond dus ik liet zijn lippen even los. 'Mabel, why?'. Gelukkig maar verbaasd kijkt Liam me aan. 'Because I love you Liam, and Harry has been amazing'. Ik kijk even naar Harry en ik geef hem een knikje als dank. Opeens komt er een gedachte in mij op hoe het voor Harry zou moeten zijn om mij te zien kussen met Liam. Poor him denk ik en net als ik wat wil zeggen voel ik een steek in mijn zij. 'Auch! Liam please let me go'. Hij liet me los en ik probeerde te staan maar het lukte niet, ik viel gelijk op de grond. 'MABEL!' zowel Liam als Harry kwamen gelijk naar me toe. Ik greep naar mijn zij en ik merkte dat het bloede. Opeens hoorden we allemaal een gemeen lachje. 'You bitch, you ruined my life!'. Harry draaide zich om en zag dat het Liz was. 'LIZ BACK OFF OR'. 'Or what Styles? Do you really think you can stand against me when I have a knife?'. 'No but the cops can, look at your back'. Ze draaide zich in 1 keer om en kijkt recht in de gezichten van 15 agenten. 'Hello lady you are under arrest' zegt een poltie-agent vrolijk. En met z'n vijftienen tegelijk springen ze bovenop haar om haar in bedwang te houden. 'IF I'M FREE YOU ALL ARE GOING TO DIE' riep ze terwijl ze werd weggevoerd. Liam zei wat tegen mij maar ik verstond het niet. Het klonk heel ver weg en heel wazig. Het enige wat ik nu nog hoorde was: 'MAAAABEEEEEEEL'. En toen werd alles zwart.

Reageer (3)

  • Magicallirry

    OMG OMG OMG OMG OMG

    1 decennium geleden
  • Valverde

    ''Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!''

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Die bitch moet voorgoed in een cel worden opgesloten en worden gemarteld, verdiend ze wel na wat ze Louis heeft aangedaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen