Foto bij Prologue

Lachend rennen we door de straten, terwijl we dit doen, voel ik dat hij mijn hand vast pakt. ik kijk opzij in zijn vel blauwe ogen. steeds langzamer lopen we door Londen. na een tijdje staan we stil. hij haalt een roos tevoorschijn, en stopt hem in mijn haar. langzaam buigt hij naar voren en net als zijn lippen die van mij willen raken, horen we voetstappen. 'stop! give me my flowers back!'' een jongen van rond de twintig rent op ons af. snel rennen we verder terwijl we allebei heel hard moeten lachen. 'did you see his face? hahaha that was really fun!' hij trok me in een knuffel. 'but you shouldn't steal flowers, silly.' lachend liepen verder langs het water, terwijl hij een arm om me heen sloeg. het gaf me een veilig gevoel. voor ons, liep een heel oud stelletje van een jaar of tachtig. ze liepen heel langzaam, en de man probeerde zijn vrouw vooruit te helpen. 'we will be like that, in about sixty years.' fluisterde hij in mijn oor. een vlaag van liefde verspreidde zich door mijn lichaam. ik hield zo veel van deze jongen. hij pakte mijn gezicht vast en drukte zijn lippen op de mijne. een simpele kus deed veel met me. net als de woorden die hij sprak 'I just can't stop loving you..'

Reageer (1)

  • Jamezzz

    Ahw, snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen