Foto bij 018.

Gewoon nog een hoofdstukje omdat dat kan!

Oh als jullie nog een leuk Stylinson verhaal weten, LET ME KNOW <3

xx

Mabel Johanson

Met moeite kreeg ik heel even mijn ogen open. Gelijk keek ik recht in 5 gezichten. Mijn mond vormde WHAT maar er kwam niets uit mijn keel. Opeens gingen er 4 gezichten weg en bleef die van Liam over. 'Mabel, are you awake?'. Ik kon nog net zien dat hij bezorgd keek voordat mijn ogen zichzelf weer sloten. Wat was er aan de hand? Ik kon niet praten en ik was zelfs te moe om mijn ogen lang open te houden. Maar hé! Ik hoorde wel mensen praten. 'I hope she's going to be okay, I miss her'. 'I'm sure she's going to be okay Liam'. Met moeite herkende ik de stemmen van Liam en Harry. Op de achtergrond hoorde ik ook een vaak geschrok achtig geluid. 'THIS IS DELICIOUS'. Die stem herkende ik uit duizenden en ik wist gelijk wat het rare geluid was. Het was een etende Niall.Van binnen moest ik lachen. Ik probeerde ook om met mijn mond te lachen en het lukte een beetje. 'LIAM she's smiling I guess?!'. Met heel wat moeite opende ik mijn ogen en keek recht in die supermooie ogen van Harry. Toen ging zijn gezicht weg en verscheen het gezicht van Liam. 'Oh gosh, she looks so adorable'. 'Yes, she does' kon ik liplezen van Harry's gezicht. Hij zei het zo zacht dat Liam het niet kon horen maar ik het wel kon zien. 'Li-Li-Liam' kwam er stamelend uit mijn mond. Ik merkte dat hij mijn hand vastpakte en deze van spanning bijna kapot kneep. 'Honey, I'm here for you all the time'. Ik probeerde weer te glimlachen maar volgens mij was mijn energie op. Ik werd gelijk weer in het zwarte gat gezogen en nu kon ik ze ook niet meer horen. Wel voelde ik nog de warmte van Liam's hand op die van mij. Toen ik merkte dat hij zijn hand weer weg wou halen greep ik hem vast. Zijn hand kwam weer terug in mijn hand en ik was het gelukkigste meisje in de wereld. Nou, niet het gelukkigste want wat Harry heeft verteld was wel even.. tja hoe zal ik het zeggen... wennen. Volgens mij mompelde ik er wat over,want heel ver in de verte hoorde ik: 'Harry what is she talking about? I've heard she was saying your name and something about I like you'. Geschrokken in mijn zwarte gat stelde ik me voor hoe Harry er nu bij zou staan en hoe Liam nu verder zou gaan.

Reageer (2)

  • Valverde

    Jaaa, ik heb stylinson verhalen, haha, but you probably know that already.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Spannend :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen