Foto bij 019.

Sorry loves dat ik zo lang al geen hoofdstuk meer geplaats heb :o
Ik zal proberen sneller en meer hoofdstukken te activeren <3

And again: reacties zouden super leuk zijn so FREE YOUR MIND :3

xx You guys are awesome!

Liam Payne

Mabel lag in het ziekenhuis allemaal dankzij Liz. Liz had Mabel in haar zij gestoken en hierbij een nier van Mabel geraakt. Net als ik moet ze voortaan verder door het leven met één nier. Harry,Niall en ik waren achter de ambulance aangereden en zijn nu de hele tijd bij Mabel geweest. Na een tijdje hoorde ik Mabel wat mompelen. 'Harry likes me, I like Liam and Harry' zoiets zei ze. 'Harry what is she talking about?'. 'What is she saying then?' vroeg Harry. 'That you like her and that she likes me and that she likes you also'. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik richting Harry die nu wel erg rode wangen kreeg. 'Uhm.. well..' Harry kwam duidelijk niet uit zijn woorden dus ik stelde nog een vraag.'Do you like her as in like-like?'. Harry's wangen kleurden nog roder dan ze al waren en ineens hoorde ik. 'Harry and Mabel were sitting in a tree k i s s i n g' Niall was vrolijk het kinderliedje aan het zingen terwijl hij de kip opat die eigenlijk voor Mabel bedoelt was. Harry rende de kamer uit. Verbaasd keek Niall op met allemaal zoetzure saus rond zijn mond. Ik maakte gebaren dat hij wat op zijn mond hand en hij begreep het en pakte een servet. 'Niall do you know what's going on between them?'. Verontschuldigd keek hij me aan'Well there is something that I saw but I don't know if they would like it if I say it'. Gelijk ging Niall verder aan zijn kip. Ik liep naar hem toe en zei: 'You can tell me everything Niall, so please say it to me'. Toen hij zijn hap kip op had zei hij het.'Just like the song, they were kissing in our treehut'. Verbaasd keek ik hem aan: 'In that treehut in that park where we were today?'. 'Yeah that one we made when I was like nine years old or something'. Ik balde mijn handen toen vuisten, toen het tot me doordrong dat ze hadden gekust. 'Euhm.. Liam please control yourself! They can't do something about the fact that they are in love!'. 'I know Niall but she loved me first, and she never tolded me about it, that is what's making me angry'. Geschrokken van mijn vuisten keek Niall me een beetje angstig aan. Toen ik mijn handen weer normaal deed hoorde ik een opgeluchte zucht van Niall.

Reageer (3)

  • Magicallirry

    superr !

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Zo mooi geschreven weeral!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Whihihi, Niall is echt een cutie :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen