Lady's and Gentleman...I present you -omdat jullie er zo veel om vragen- ;

here it is.... Ik heb jullie genoeg laten in spanning wachten...
Voor diegene die meer willen;


Het vervolg op Secret Girl|Volturi;

The world is a Dangerous Place|Twilight (Vervolg op Secret Girl)

Tien jaar later wonen Elisabeth, Felix, hun zeven schattige kindjes -plus de drie ingeprente wolven- en Dagmar -Elisabeths broer- in Roemenië. Het kasteel was ooit van Elisabeths vader, maar het is hen toegewezen door Marcus, de leider van de Volturi en haar grootvader. De eerste tien, twintig jaar ging alles goed, maar dan gebeurd iets wat niemand had durven verwachten... Vampiers komen naar buiten.. het zijn er te veel voor de Volturi om stil te houden...mensen krijgen weet van hun bestaan...

Reageer (3)

  • IHaveNoLife

    YEAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • Altaria

    YSSSSS EEN VERVOLG!!!!!!!_O_(hoera)(yeah)_O_(hoera)(yeah)_O_(dance)(dance)_O_(hoera)(dance)

    1 decennium geleden
  • katl1

    (yeah)JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)
    *springt een gat in de lucht van vreugde*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen