Foto bij Dancing Queen -11-

Eidelijk weer een nieuw deeltje! Hoop dat jullie hem goed vinden.

Dat was niet zo. In de koffer van de vreemdeling keken zeven witte hondjes naar haar op, die stuk voor stuk op een andere kleur trui geborduurd waren. Ze vouwde de turquoise trui met de hond met een hoedje uit en zuchtte. Terwijl ze naar de zeven hondjes zat te staren en zich afvroeg wat ze nu moest doen, kwam Rebecca de woonkamer binnenslenteren. De kleine Miss Texas stortte zich met volle snelheid in een eenzijdig gesprek. Liv vermoedde dat Rebecca zichzelf graag hoorde praten en dat het haar niet echt uitmaakte of er iemand luisterde of reageerde. "O, Lih-iv, wat een schattige truitjes. Een hondentrui voor iedere dag. Snoezig. Heel chique." Rebecca liet een klaterende lach horen en nam een stapel Armani van de strijplank in haar armen. "Ja, ze zijn aanbiddelijk." Liv beet op haar lip en vervolgde: "Rebecca, je hebt zeker niet in een van je koffers wat ik kan lenen voor het werk morgen? Ik heb de verkeerde koffer van het vliegveld meegenomen en hoe lief die kleine collies ook zijn, ik denk niet dat deze truien gepast zijn." "O, Lih-iv." Rebecca zuchtte. "Dat zijn Westies, geen Collies. En nee, ik ben bang dat ik niets heb wat jou past je bent te groot misschien heeft Anna iets in jouw maat?" ze hield haar hoofd scheef en glimlachte. "Trouwens ik kan volgens mij ook niets missen. Ik kan er niet tegen als mensen mijn kleren lenen. Vlekken en zo..." "Geweldig," zei Liv sarcastisch, Rebecca's Sneren negerend. "Dat is gewoon geweldig ik praat wel met anna" "Waarover?" Anna was net de woonkamer binnengelopen met een enorme appel. Ze plofte op de bank, nam een hap en vouwde haar benen onder zich. "Ik vroeg net aan Rebecca of ik iets mocht lenen om morgen naar het werk aan te trekken, maar ze kan niets missen." Liv kromp ineen en hield de paarse trui met de hond met een hoedje omhoog. "Ik heb op het vliegveld de koffer van iemand anders meegenomen. Ik denk dat dit niet goed zal vallen bij Music Mix. Help? "Natuurlijk." Anna stond snel op en ging naar haar kamer. Terwijl ze zich omdraaide om Liv te gebaren dat ze haar moest volgen, trok ze snel een gezicht in Rebecca's richting. "Ik zal je laten zien wat ik heb."

Laten jullie ook een leuke reactie achter??

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen