Foto bij chapter 85: Unexpected goodbye present

Dus ff bijpraten.Ik kon zolaaaaaaaaaaaaaang niet schrijven omdat ik niet kon inloggen,kreeg foutmelding en rutger wit 't niet 1,2,3 op te lossen omdat het niet precies duidelijk was wat t was.ANyway het lukt me weer om in te loggen,soms nig wel foutmelding maar veel minder en dan maar oor 1 dag ofzo.

story:
Yassup en Rea gaan via normale route naar Fortrre city.Treyson en Nakusa via heuvels om lavacookies te geven aan Flannerys macargo.Na dat gedaan te hebben vertrekt Nakusa richting het ziekenhuis voor operatie zodat hij zo snel mogenlijk weer kan reizen.Treyson staat nog op de heuvel.

ps dit is een extra lang hooftstuk om jullie blij te maken xD

Er was een kwartier verstreken sinds Nakusa verdween tussen de bomen.Treyson wilde niet de kans hebben om hem nog tegen te komen,dat zou erg ongemakkelijk zijn.Treyson keek naar de lucht,een groep Taillows met één Swellow vloog over.
Treyson dacht terug aan Swellow en hoe hij nu weer van Nakusa was.
'Sand sandshrew.'Zijn Sandshrew op Treysons schouder.
'Ja ja,we gaan al.' Zei Treyson lachend en liep naar voren.Hij voelde dat hij ergens tegenaan liep en keek naar de grond.Er lag een pokeball met een briefje.Treyson nam de pokeball in zijn rechterhand en las de brief in zijn linkerhand.
Jullie zijn een geweldig team.Onverslaanbaar en goed op elkaar afgesteld.Ik zou jullie niet willen scheiden.Zorg goed voor hem.
Nakusa

Treyson keek naar de pokeball.
'Het zal toch niet.' Mompelde Treyson maar wist het antwoord al.Hij gooide de pokeball hoog de lucht in.
'Swellow.' Zei Swellow die eruit te voorschijn kwam.
'SWELLOW!' Riep Treyson uit van blijdschap.Swellow vloog omlaag naar Treyson toe.Treyson sloeg zijn armen om Swellow heen.Swellow keek Treyson blij aan.
'Oke dan,Nakusa.Gaan we het zo spelen?In dat geval zal ik laten zien dat we een top team zijn!Let's go!' Riep Treyson en rende van de heuvel af met Swellow die boven hem door de lucht vloog.

Yassup & Rea deel
Yassup en Rea hadden die dag al een aardig stuk gelopen en het begon donker te worden.
'Zullen we hier ons kamp opslaan?' Vroeg Rea.Yassup knikte. 'Is goed.'
Ze stopten met lopen en lagen hun rugzakken neer.
'Kan jij brandhout zoeken in het bos of moet ik dat doen?' Vroeg Yassup aangezien het al donker was in het bos.
'Dat lukt me wel,kom je mee Sano.' Zei Rea en nam haar Loudred mee het bos in.
'Charmeleon kom eruit.' Zei Yassup en opende Charmeleons pokeball.
'Char charmeleon.' Zei Charmeleon.
'Charmeleon haal uit die boomstam twee stukken waar Rea en ik op kunnen zitten met dragon claw.' Zei Yassup en Charmeleon ging aan de slag terwijl Yassup de slaapzakken klaarlegde en broodjes pakte en er kaas op deed.
'Charmeleon.' Zei Charmeleon trots en kwam met de twee boomstukken aan slepen.
'Dankje Charmeleon.' Zei Yassup en deed hem terug in zijn pokeball.
'Ben ik weer.' Zei Rea die aan kwam lopen met hout in haar armen.Ze legde het neer.
'Uhm we hebben wel wat meer nodig,Rea.' Zei Yassup voorzichtig.Rea vloot op haar vinger en Loudred kwam aan lopen met een hele boel takken in zijn armen.
'Laat ook maar.' Zei Yassup.
'Dat dacht ik ook.' Zei Rea en de twee begonnen te lachen.Ze staken het vuur aan met behulp van Charmeleon daarna deden ze alle pokemon in hun pokeball en gingen zitten op de boomstukken.Het was ondertussen helemaal donker geworden en het enigste licht kwam af van het kampvuur en de sterren aangezien de maan zich had verstopt achter een paar wolken.Yassup had de broodjes kaas aan stokken gespiest.Rea en Yassup hielden ze boven het vuur zodat de kaas lekker kon gaan smelten.Rea haalde die van haar boven het voor vandaan aangezien die eerder klaar was dan die van Yassup.Rea hoorde wat geritsel en keek in de rondte maar kon niets zien.Ze zag een schaduw gaan aan de andere kant van het kamp.We worden toch niet weer omsingelt door Zangoose?Dacht Rea.Nee,dat is onlogisch aangezien Yassup er een heeft gevangen.Een paar minuten verstreken waarin niets gebeurde maar toch had Rea het gevoel alsof ze bekeken werden.Zonder haar hoort om te draaien zei Rea
'Yassup?'
Yassup haalde zijn ogen niet van het vuur.
'Heb ik allang gemerkt.Maak geen onverwachtse bewegingen of geluiden' Antwoorde Yassup.Rea glimlachde,hij had het dus allang gemerkt.
'Haal Tenko uit haar pokeball.Waarschijnlijk zijn het volbeat of illumise die afkomen op het licht van het vuur.Tenko is een nacht pokemon dan gaan ze vast wel weg.' Zei Yassup en Rea knikte.Zo nonchalant mogenlijk pakte Rea haar pokeball en liet de shiny Poochyena uit haar pokeball.Tenko zat links van Rea op de grond.
'AWROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHH!!!!' Klonk het oorverdovend door het bos.
Yassup en Rea sprongen geschrokken op.
'Wat was dat?!' Vroeg Rea bang.Yassup pakte Rea's pols en trok haar dichter bij het vuur.
'Dat was het geluid van een Mightyena.En zo te horen een hele roedel.' Wist Yassup.Rea keek meteen naar Tenko.
'Tenko kom hier...' Rea keek naar het vreemde gedrag van Tenko liep van het uur af richting de bomen.
Wrouuuuuuuw Grooooooowl
Grauuuuuuuuuuw
Grrrrrrrrr Wrauuuuuuuuuuuuuuuuuuuw

Van alle kanten kwam gegrom en de Mightyena's kwamen tevoorschijn.
'Fuck we zijn omsingeld.' Vloekte Yassup.De Mightyena's stonden zij a zij helemaal rondom het kamp.Rea en Yassup konden nergens naartoe,Tenko echter bleek het helemaal niet eng te vinden.Eén van de Mightyena's kwam dichterbij en liep richting Tenko.
'Laat Tenko met rust!' Riep Rea.De Mightyena keek op en gromde.Daarna keek hij weer naar Tenko.Rea rende naar voren en ging tussen Tenko en de Mightyena staan.Een rood licht verscheen voor Rea en vormde zich tot een Zangoose.Yassup kwam naast Rea staan.
'Dus we gaan voor een held spelen,Zangoose?' Zei Yassup grijnsend.
'Noem hem zo.' Zei Rea en keek Yassup aan.
'Hero wordt het dan.Normaal vernoem ik mijn pokemon niet maar dit wordt een uitzondering.' Zei Yassup.De Mightyena sprong op Hero af met bite.
'Hidden power!' Riep Yassup en Hero blaasde Mightyena achteruit.
'DOe je shadow ball,Hero.' Zei Yassup.De Mightyena gebruikte iron tail en verbrak de shadow ball.De Mightyena stormde met giga impact op Hero af.
Yassup wachtte tot het laatste moment.
'Close combat go!' Riep Yassup en de Mightyena kreeg de volle laag.Mightyena viel nar achter maar probeerde weer overeind de krabbelen.Achter de Migtyena klonk een kleine grom en de roedel spiltse uiteen zodat er twee andere Mightyena's doorheen konden.De Mightyena die eerst voor Rea stond boog zijn kop als teken van respect.
'Rea!Dat zijn duideljk de leiders van de roedel.' Zei Yassup zodat Rea extra moest oppassen.De twee leiders gingen recht oor Rea staan.
'Grauuuuuuuuuuuuuuuw!' Riepen beide leiders tegelijk,de maan kwam achter de wolken andaan en scheen op de leiders.Rea schrok.Het waren,net als Tenko,shinys.Hun vachten kleurde goud oranje en glinsterde in het maanlicht.
Tenko liepen onder Rea door,tussen haar benen en ging voor de leiders zitten.Yassup checkte zijn pokewatch,de leiders waren een mannetje en een vrouwtje.Zou er een mogenlijkheid zijn dat...het de ouders waren.Ht vrouwtje begon Tenko over haar kop te likken Rea zakte door haar knieën en duwde Tenko achter uit.De leiders keken Rea smekend aan.
'Jullie zijn het echt he?De ouders van Tenko?' Vroeg Rea.
'Migh mightyena.' Zei het mannetje op een smekende toon.Tenko likte Rea's hand.
'Zijn jullie ons helemaal gevolgt om jullie dochter terug te halen?' Vroeg Rea.Het vrouwtje bromde van ja en keek Rea smekend aan.Rea trok har hand voor Tenko vandaan en stond op.Tenko keek Rea aan.
'Het is goed,ga maar meissie.' Zei Reamet een trillende lip.Rea keek naar de twee ouders en die keken oprecht dankbaar naar Rea.
'Het spijt me...het spijt me dat ik Tenko van jullie heb afgenomen,ik had geen idee...sorry.' Zei Rea en beet op haar lip.De roedel trok zich terug het bos in en verdwenen in het donker.De mannelijke leider legde een paar oran berries neer als teken van zijn dankbaarheid.En ging samen met zijn vrouw en Tenko ook het bos in.
'Vaarwel...Tenko...' Mompelde Rea en hoorde in de verte Tenko vaarwel keffen.Yassup liep naar Rea toe.Hij zag Rea's verdriet in haar ogen en haar trillende lip.Yassup sloeg zijn armen rond haar heen.
Rea balde haar vuisten omdat ze kwaad was op zichzelf.
'Hoe...hoe heb ik zo stom kunnen zijn?Poochyena's en Mightyena's leven altijd in een roedel...waarom heb ik haar gewoon gevangen en niet nagedacht?' Zei Rea verdrietig en woedend tegelijkertijd.
'Wees niet zo boos op je zelf,jij had het ook niet kunnen weten Rea.' Zei Yassup

Oke als er mensen nog niet gestemd hebben STEM DAN NU,LAATSTE KANS
Je kan kiezen uit
treyson
rea
yassup
makoto
nakusa
En?Gaaf hooftstuk?

Reageer (10)

  • KidouYuuto

    gan nou verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    maar veel berichten zijn cooooool;D

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    en mischien stuur ik nog al erg veel berichten

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    oja en ik vind iedereen cool

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    jippie je kan verder :D :D *BLIJ*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen