Foto bij 1: The key

De sleutel

Naruto kon maar niet in slaap vallen.En bleef maar draaien in zijn bed.
Hij had het gevoel dat hij werd bekeken.Hij was bijna in slaap gevallen,tot hij plots iets hoorde aan zijn raam.Hij ging recht zitten en zag dat er iemand op de rand stond ,hij tikte op het raam.Naruto deed het open en Iruka sensei kwam binnen.'Wat doe je hier?Moest jij niet op een missie?'Hij keek Naruto aan.'Ja maar daar voor ben ik hier.E....'Naruto onderbrak hem.'Mag ik mee?'Iruka schudden zijn hoofd.'Nee,ik kom hier voor jou ik moet je iets geven en dan ben ik weg.'Naruto keek hem met slaperige ogen aan.'Oké geef da,geef dan.'Hij pakte een brief uit zijn zak.'Wat is dat.'vroeg Naruto.'Iets dat je leven gaat redden.'zei hij.Naruto begreep er niets van.'Leg hem weg op een veilige plaats en neem hem morgen overal mee naartoe.'Naruto knikte en liep de kamer uit.Hij kwam terug.'En waar licht hij?'Naruto lachte.'Dat mag ik niet zeggen.'zei hij.'Heel goed Naruto vertrouw niemand buiten jezelf.'Naruto vreef in zijn ogen.'Ga maar slapen.Ik ben zo weg.'zei Iruka.En hij stopte Naruto onder.

De volgende morgen.

Naruto werd wakker en rok zich uit.Daarna volgde een grote geeuw.
En plots schrok Naruto.Iruka sensei zat nog in zijn kamer.Of beter gezegd:lag in zijn kamer.Hij lag te slapen tegen de muur van de kamer te slapen.'Iruka sensei!'brulde Naruto hem wakker.Hij sprong meteen recht op en pakte een kunai(werp mes).'O sorry Naruto ik ben vast in slaap gevallen toen ik gisteren wou vertrekken.'zei hij met en lach.'Ach ja ik ga maar eens en Naruto wees alsjeblieft op je hoede.'en hij ging op het raam zitten om naar buiten te springen.'O ja voor ik het vergeet we gaan vanavond geen ramen kunnen eten ik heb het nog al druk.'en hij sprong weg.Naruto ging wat eten .Hij moest heel de tijd aan die brief denken.Na een tijd was hij niet meer te houden en hij liep naar de plek waar hij verstopt lag.Maar plots klopte er iemand aan.Hij deed de deur open en voor hem stond....
'Iruka sensei!'riep Naruto met verbazing.hij was net nog uit zijn raam gesprongen in de andere richting en nu stond hij voor zijn deur.'Wat is er?'vroeg Naruto verbaasd.'O ja ik wou zeggen dat we er om 8 uur naar toe gaan.'Naruto trok een raar gezicht.'Maar u zij net dat we niet konden.'nu lachte Iruka heel lief.'Naruto grapjas je zult me verkeerd verstaan hebben.'en sensei vertrok.Naruto begreep er niets meer van.hij liep naar binnen en opende de brief.daar in zat......
een sleutel.

Reageer (1)

  • EvilCupcake

    OE sleutel waar zou het voor zijn :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen