Foto bij *288* You make me fall in love.

*Deel 288...<3
Mensen, ik heb een vraagje aan jullie. Ik wil weer verdergaan met mijn story; My life in this horrible house. Zoals jullie weten schrijf ik dit verhaal in de verleden tijd, en die in de tegenwoordige tijd. Nu wil ik graag weten wat jullie persoonlijk fijner vinden lezen. Dus willen jullie het in een reactie zetten, zodat ik kan kiezen of ik het gewoon in de tegenwoordige tijd daar laat staan, of omzet naar de verledentijd.
Alvast bedankt ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • FallenAngell

    verleden tijd
    een beetje heeeeel laat maar jah(A)

    1 decennium geleden
  • xMexTomx

    Weer zo geweldig mooi geschreven! (H) En over je vraag; het maakt mij niet zoveel uit. Kijk maar wat jij het makkelijkst vind. Als je jezelf slecht vind schrijven in de tegenwoordige tijd, schrijf je in de verleden tijd, bijvoorbeeld. Doe wat het makkelijkst schrijft en wat jij het beste vind ;)
    xx

    1 decennium geleden
  • heartangel

    wauuwww

    verder??


    xx

    1 decennium geleden
  • Alptraum

    snel verder meiss!!!!!
    xxx (H)(K)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superrr:D!
    Goeiie delen ^^
    maar ik vind het noG steeds echt zieliG voor Femke:( maar GelukkiG heeft ze een stel Goeie vrienden ^^.

    En over Je vraaG, miJ maakt het niet uitt.. ik vind het allebei fiJn lezen ^^

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen