Toen Liv om tien voor negen aankwam bij Music Mix, zat Gloria achter de balie te zingen. Ze begroette Liv met een korte zwaai en een draai waardoor haar oranje jurk met sierstrookjes om haar heen zwierde. “Goedemorgen!” zwaaide Liv terug. Ze was in een uitstekend humeur, want ze had een geweldige ochtend gehad. Ze had een perfect eethuisje gevonden net om de hoek bij het kantoor van Music Mix en had het afgelopen halfuur kunnen relaxen aan een schilderachtig tafeltje aan het raam. Gloria wees Liv de weg naar de vergaderzaal waar de welkomstbijeenkomst gehouden zou worden. Daar ontving Liv een folder met haar naam erop en kon ze een gratis donut en een kop thee pakken. Terwijl ze door de folder bladerde en op haar donut knabbelde, bekeek Liv de andere mensen die de ruimte binnenkwamen. Sommige mensen waren te cool en kwamen de ruimte binnensluipen zonder gedag te zeggen. (Die gast die op James Dean leek in zijn leren broek en het snobistische paarsharige meisje in gestreepte maillot, stonden meteen op Livs lijstje van mensen die ze uit de weg wilde gaan ze keken niet eens op om te zien of er iemand anders in de ruimte was.) Anderen knikten en glimlachten naar haar en keken ongemakkelijk om zich heen. Liv zou er achter komen dat het knappe Aziatisch-Amerikaanse meisje met plateauzolen van vijftien cm zo chagrijnig keek, omdat haar schoenen knelden. Liv was het meeste onder de indruk van de paar mensen die binnenkwamen en daadwerkelijk iets zeiden. Fracesco was het hartelijkst; hij kwam de ruimte binnenstuiteren en begon iedereen te kussen. Colin glipte achter hem aan de ruimte binnen en glimlachte verlegen naar Liv terwijl hij bij de muur ging zitten. Een paar minuten voor negen kwam Anna opdagen met Rebecca, die was uitgedost in een broekpak met een felgroen tanktopje eronder. Liv moest toegeven dat ze er goed uitzag en zeker gewaagd. Anna keek een beetje ongelukkig, maar vrolijkte op toen Liv haar een donut gaf. Rebecca stelde zich snel voor aan iedereen in de ruimte en ze begon met James Dean, die uit zijn eenpersoonswereld werd gerukt om oogcontact te maken. Rebecca leek deze nacht wel sociale vaardigheden aangeleerd te hebben, want ze ging doelbewust de kamer rond en maakte tegen iedereen complimentjes en grappige opmerkingen. Terwijl Rebecca langs Liv heen snelde, wierp ze haar schitterende glimlach toe.

Reactie??

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen