Foto bij 2:strange ramen

Vreemde ramen*

*(soort noodel)

Naruto

Hij snapte er niet veel van, een sleutel?
Maar het deerde hem niet hij stopte hem terug in de papieren brief en ging wandelen.Heel de dag had hij de sleutel op zak.Plots dacht hij aan iets .
Het was acht uur hij moest naar Iruka.Hij liep door de straten.hij had geluk dat hij er niet ver vandaan was.Hij kwam net op tijd aan.'Ah Naruto daar ben je ik dacht al dat je niet meer zou komen.'zei Iruka.'Ben je gek ik houw van eten en dat weet je.'hij ging naast Iruka zitten.ze bestelde de zelfde portie als altijd.Plots zei Iruka:'Kijk daar!' en hij wees achter zich.'Wat,wat was er ik zie niks.'zei Naruto die achterom keek.'O het zal al weg zijn.'zei Iruka.
Na een lange tijd liepen ze naar huis.'Ik voel me niet goed.'zei Naruto die hoofd pijn kreeg en wazig begon te zien.'O zo kan je niet naar huis ik weet een hotel in de buurt daar kan je wel overnachten ik betaal.'Naruto knikte.Ze gingen naar het hotel.Naruto keek in een steegje.Hij schrok.Had hij het zich verbeeld?Het zou kunnen want hij zag heel wazig.Hij had een man vastgebonden zien liggen in het steegje.Een oude man met een trui van zijn werk aan er stond een rond teken op met een paar strepen.Toen Naruto voor zich keek zag hij dat op het hotel dat zelfde teken stond.Ze gingen naar binnen en Iruka drukte op de bel.Er kwam iemand binnen.Dat kon niet!Het was de oude man hij moest het zig wel hebben verbeeld.Ze kregen een kamer achteraan.Naruto had alles kunnen door zien als hij zo wazig niet keek.Ze liepen in de richting van een deur met uitgang op.Maar hij zag te wazig.Iruka deed de deur open en sloot hem meteen.Als naruto niet zo snel inslaap was gevallen had hij gezien dat de kamer te klein was voor een kamer en er alleen een bed stond.En hij had de bewegende schokken gevoeld in de kamer toen de deur dicht ging en de ramen die klein waren en hoog zaten en waren bedekt met tralies.Maar dat zag hij allemaal niet.

Iruka

Iruka had het moeten hebben zien aan komen hij sprong uit het raam en werd vastgebonden door een andere ninja.Die had zich in hem veranderd en
was naar Naruto gegaan.Hij was stom geweest en hij had gefaald in de missie om Naruto te beschermen.Nu was Naruto in levens gevaar.
Maar er was nog hoop.Als hij de sleutel bij zich had ten minsten.
Dat was Iruka's laatste hoop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen