Foto bij 3:Room on wheels

Kamer op wielen

Naruto
Naruto werd wakker alles viel hem nu wel op.Hij ging op het bed staan om door de raampjes te kijken.Hij had nu door dat hij ineen kar zat.Ze reden door een bos.Maar waar waren ze?Als ze sinds gisteren op weg waren dan was hij al ver van huis.Plots hoorde hij iets hij ging op het bed liggen en deed alsof hij sliep.Er schoof een luikje open boven zijn bed.Er hing ook een plankje om eten op te zetten.'Wakker worden!'riep een zware stem hier is wat eten.'en de man waarvan de stem was gaf een kom rijst en stokjes door het luikje.Naruto pakte de stokjes niet.En liet zijn hoofd in de rijst vallen en at zo alles op.'We hebben met een gek te maken.'Hoorde Naruto de man die de rijst had gegeven zeggen.Naruto zag de deur.hij wachten even tot het luikje dicht ging. En keek of de sleutel op het slot pasten.Hij paste!Nu moest hij een plan bedenken.

Sakura

Sakura wandelde rustig naar het huis van naruto hij had hem al een dag niet meer gezien.Ze klopte aan.Niets.Ze klopte nog eens.Weer niets.Zou er iets erg zijn gebeurd?Ze wist dat zijn raam meestal open stond en ging langs daar naar binnen.Maar plots zag ze het lichaam van Iruka.'Iruka,wat is er waarom ben je..?'Ze werd onderbroken.'Het gaat perfect maar heb je Naruto gezien?'Sakura maakte de touwen los.'Nee daar voor kwam ik.Jij?'Iruka was blij zig weer te kunnen bewegen'Nee.'zei hij koeltjes.'ik moet naar Kakashi.'zei hij.'ik ga mee.'zei sakura.'Oké dan.'En ze vertrokken.

'Naruto?Nee niet gezien.'ze waren aangekomen en hadden aan kakashi gevraagd of hij Naruto had gezien.'Of toch wel.''Echt !?'zeiden sakura en Iruka in koor.'Ja hij was bij jou.'ze ware niet verbaasd Iruka had vertelt over de ninja die in hem was veranderd.'En verder nog iets?'Kakashi schudden zijn hoofd.'Nee,ze gingen weg meer weet ik niet.Al was er wel iets raar Iruka de valse dus,deed iets in zijn kom ramen.'Iruka snapte het nu.'Wat is Naruto vergiftigd ?'vroeg sakura.Ze begon te wenen.'ik vrees er voor van wel.'zei kakashi.'We moeten hem helpen.'zei Sakura.'Nee we weten niet waar hij is het is ook te gevaarlijk.'Sakura snikte.'Jullie geven echt niets om Naruto!'na die harde woorden liep ze weg.

Naruto

Hij had een plan.Hij gooide zijn shuriken(werp ster) door de tralies.Die was ooit kapot gegaan een vloog altijd terug.zo als naruto hoopte raakte hij een wiel.Ze moesten het herstellen.Hij opende dedeur maar er stond iemand achter.Hij deed een wissel truk en bond een doek rond zijn mond.Hij volgde de oude sporen van de wielen.
Hij was ontsnapt.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen