Foto bij 4:The hidden sand village

Naruto

Hij liep al uren maar het leken dagen.Het mooie bos waar hij door liep had plaats gemaakt voor een droge dorre en grot woestijn.Hoever zou het volgende dorp zij?Het opgewaaide zand bleef aan het zweet op zijn gezicht plakken.Hij was uitgeput.Hij had beter de fles met water uit de kar mee genomen.Maar daar was het nu te laat voor.Zou iemand hem zoeken?De zon branden op zijn gezicht.Het was middag en de zon stond op zijn hoogst.Hij had zijn trui uitgedaan en rond gebonden ,je kon nu zijn zwarte t-shirt zien die hij normaal altijd onder de trui zat.Hij kwam op een plek omringd met paaltjes en een groot hoofd van een stambeeld met een zand kleur en met rode tekens er op.Hij was hier al eens geweest hij dacht goed na.In de verte zag hij een grote muur liggen.'het verborgen ...'Naruto was bewusteloos gevallen van vermoeidheid en de warmte.

Sakura

Ze liep boos door de straten richting Kakashi's huis.Eens aangekomen gooide ze de deur open en riep ze kwaad'ik ga Naruto zoeken kost wat het kost.En het kan me niet schelen of je het nu goed vind of niet!'Kakashi keek haar aan.'Oké dan je mag.'zei hij.'Je houd me toch niet tegen ik ga ..... wacht eens wat zei je daar?'ze was verbaasd,had kakashi zo juist toestemming gegeven?'Ik zei dat je mocht.'Sakura was dol gelukkig maar toch kon ze het niet geloven.'Echt geweldig.'bracht ze blij uit.'Je mag...Maar...'

Lee

'Maar je moet eerst een gevecht van me winnen.'zei Kakashi.Sakura had nu al wat minder zin.Typisch kakashi ,nu gaf hij toestemming maar moest ze eerst iets onmogelijk doen.'Nee dat is vals ik vecht niet en ik vertrek gewoon.'protesteerde ze.'Ik zal rustig aan doe.En als je vertrekt en ik moet je tegen houden dan zal ik dat niet doen.'Sakura werd heel boos.'Wanneer dan?'vroeg ze.'Nu op het pleintje hier in de buurt.'zei hij met een lach(die je niet kon zien door het doek over zijn mond.

Daar stond sakura alleen tegen over Kakashi.Ze moest winnen ander...
Dat wist ze eigenlijk niet.Maar ze moest winnen voor Naruto.Er stond al een hele grote menigte mensen.Plots duwde iemand hun om ver.'Sorry ik moet er door.'zei een herkenbare stem.'auw!'riep iemand.'Sorry mevrouw.
Hij werd op het pleintje geduwd door de groep mensen.'Rock Lee?'zei sakura verbaasd.'Hey Sakura hoe gaat die?'en hij stak zijn duim op.'Eu wel ik ben aan het vechten, wat doe jij hier?'vroeg ze.'ik kom je helpen in het gevecht.'zei hij en zijn duim zat nog steeds in de lucht.Sakura was even stil.Lee knikte vriendelijk.Ze knikte terug.Ze zouden dit gevecht samen doen.'Hey twee tegen een is niet echt eerlijk.' zei hij.
'Klopt daarom sta ik bij Kakashi.'zei een stem die Lee uit duizenden kenden.'Guy sensei.'zei hij.

Pleas reactie's

Reageer (1)

  • EvilCupcake

    Leuk verhaal ik lees de rest morgen :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen