Foto bij 5:The battle of Lee and Sakura vs Guy en Kakashi

Het gevecht van Lee en Sakura tegen Guy en kakashi

Lee en Sakura

'Guy sensei!'zei Lee.'Guy lachte.'Klopt ik laat jou niet gaan zonder mij te verslaan.'zei Guy.Lee keek naar Sakura,ze knikte.'Oké het word een twee tegen twee strijd.de toeschouwers begonnen te roepen.'Drie..twee..één!'Het gevecht begon.De twee kinderen verdwenen plots.'Ruggen tegen elkaar.'zei kakashi tegen Guy.Plots verscheen Lee uit het niets.Hij schopte en wou Guy in de lucht slaan om hem al draaiend in de grond te boren.maar dat had hij doorzien en hij hield stevig de voet van lee vast.'ik heb je.'zei hij.'en hij lachte.'O ja?'dat was Sakura.Ze gooide Shuriken maar Guy ontweek die.'Vergeten dat we elks met zen twee zijn.'Sakura schrok Kakashi stond vlak achter haar.Hij gaf haar een harde klap.Lee wou komen helpen maar had geen tijd hij was te druk bezig met Guy.Hij duwde hem omhoog kreeg handen van vuur en knalde hem weer op de grond.Sakura was ontsnapt uit de greep van kakashi en makten een grote sprong naar Guy.Ze sloeg op de grond en overal uit de grond kwamen grote blokken aarden.Ze duwde Guy in de lucht en Lee gaf hem weer een klap maar nu met een voet vol vuur.'Haha een neer nog een te gaan.'zei hij.Maar hij kreeg een kunai tegen zijn keel gedrukt.hij slikte.'Sakura veroer je een vin in deze richting en hij gaat er aan.'Maar Sakura liep achteruit en gooide een kunai in die richting.'AAAAAAAAAAAAAHG!'Ze had de echte Kakashi geraakt.'Terwijl we druk bezig waren met Guy heeft Kakashi zich verdubbeld,en wachte op het juiste moment tot hij kon aan vallen.'zei sakura.'Dat heb je goed gedaan,maar je weet blijkbaar niet dat ik ook drie verschillende iks kan op roepen.'Sakura had dat niet verwacht.Ze viel in een val.Lee schopte kakaschi heel hard .Hij maakte het af met een klap een draai en een knal op de grond.Hij had hem en Sakura gered ze konden naar Naruto gaan zoeken.

Naruto

Hij werd wakker in een kleine kamer opeen bed.Hij stond meteen recht maar besloot snel weer te gaan zitten om dat zijn hoofd nog wat draaide.Waar was hij.'O ja Het verborgen zand dorp.Plots kwam Gaara binnen.'Hey Gaara hoe gaat ie?'Gaar legde een natte doek op het hoofd van Naruto.'Goed, met jou?'zei hij koeltjes.'Dat zie je vas wel he.'zei naruto met een lach.'Ja maar waarom hier?'Naruto begreep het niet.'wat?'
'Ik vond je uitgehongerd en bewusteloos iets voor het dorp.'
'O dat,iemand heeft mij vergiftigd of zo iets en me in een kar gestopt ik ben ontsnapt en kwam hier terecht.'
'Er is een vreemde kar langs een stad gereden een aantallen kilometers van dit dorp ,ze zijn in een bos gegaan een boer zei dat ze daar nu al een dag staan.Ze zoeken iets maar er zijn geen ninja in het dorp waar het in de buurt is.'
'Dat is vast de kar waar ik in vast zat.'zei Naruto.'Naruto jij moet hier zo snel mogelijk weg!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen