Foto bij Make Kony famous, stop at nothing.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • xLenox

    Ik had een penvriendin uit Oeganda..
    Ze was een van de seksslavinnen van kony.
    Ze was 12 jaar toen ze gered werd van deze slavernij.
    Haar broer zat in het leger van kony en ze heeft hem haar ouder zien(onder dwang natuurlijk) doodschieten.
    Ik heb veel met haar gepraat via de computer die ze daar in het kindertehuis hadden.
    Ook hebben we 1 of 2x een brief gestuurd maar dat werkte niet helemaal.
    Ze gaat nu gelukkig naar school en kan later nog een goede opleiding gaan volgen.
    Ik ben blij dat het nu zo goed gaat en dat ze een normale baan kan hebben.

    Ik heb er dus ook alles aan gdn om kony bekend te maken (kony night) en ik vind dat er zware straffen hier op moeten staan!!

    1 decennium geleden
  • xGGG

    lol.
    Toch wel opvallend.
    Kony is al meer dan 1O jaar bezig, ze ontdekken olie in Uganda en opeens maakt Amerika Kony bkend, zodat hij vermoordt wordt. Dus dan is hij uit het grondgebied van de olie weg...
    En ok, je kan de video delen, je maakt hem bekend, maar wat maakt dat uit? De meeste mensen gaan er toch niets aan doen.
    Wie ben ik om dit te zeggen? Mijn neef is al 9 jaar lid van Invisible Childeren. Hij woont al vijtien jaar in Amerika, en werkt hard voor Inv Chlrdn. Deze zomervakantie vlieg ik naar Amerika, om te helpen en de donaties te geven die we verzameld hebben.
    We've heard their cries. we will fight war.

    1 decennium geleden
  • ForevahYoung

    IK WIL HELPEN :D

    1 decennium geleden
  • manonx

    pff, dat mensen zoals hem dit serieus kunnen doen, ik zou zoiets never over mn hart verkrijgen....

    1 decennium geleden
  • AIlure

    ik begon te denken hoe het zou zijn als ik ineens weg gehaald zou worden thuis en dat ik mijn eigen ouders neer zou moeten schieten, dat ik daarna de prostitutie moest en mijn broertje van net een dag 8 jaar in een leger zou komen, en ik begon spontaan te huilen;$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen