Waa ik heb inspiratie :):)
nog 1 deel = 30 ;)

be yourself
Niet opletten op mijn commentaar tussen ()
*Sandra pov*
De deur gaat open en je blaast snel de kaars uit
"Zo.. je 'liefje' Kevin is langs gekomen en had ons voor een diner uitgenodigt.. Je vader is akkoord. Hier is je gsm, bel hem maar en doe iets moois aan.. maar niet te open! En hier is het adres van de restaurant.."
Je glimlacht en neemt je gsm. Je belt Kevin
"Hey Schatje! Wist je dat ik van je hou!!"zeg je meteen als hij Hallo zegt :p
"Jaa.."zegt hij lachend
Je vertelt hem alles. Daarna ga je je haren es wassen. Tis toch s'avonds dus :P

Die avond dan
Je doet snel je licht blauw kleedje aan en legt je haar weer aan. Make-up mag je niet dus heb je daar geen moeite mee xD Je gaat naar beneden. Je ma kijkt je aan
"Is dat niet wat te.."
"Nee mama, ik heb geen ander.;"zeg je en grijnst. Je pakt je jas.
"Gaan we?"vraagt je pa en jullie gaan naar de auto.

Aangekomen (Waaw wat was die rit snel xD)
kevin wacht jullie op. Hij heeft zo een pak aan (sexy (A) xD) Hij geeft een hand aan je ouders en een kus op de wang bij jou (jup de ouders kijken) Dan gaan jullie binnen en pakken een tafeltje. Hij presenteert je een stoel net zoals je vader een sec. later doet bij je ma. Dan gaat hij zelf naast je zitten en naast je pa (Ohoo!xD) Je glimlacht naar Kevin. Jullie krijgen de menu kaart.
"Dus.. kevin.. Wat doe jij zo nu?? Studeer je nog??"vraagt je pa
"eu nee.. Ik maak muziek met mijn broers.;"
"Oh dus jij studeer niet meer en je maakt gewoon muziek.. In een garage ofzo.."
"Nee mama, zijn groep noemt de Jonas Brothers.; Hij speelt er gitaar en zijn 2 broers zingen. enzo.. Ze zijn wereldberoemd!"
"ahzo.." Je ma kijkt weer naar haar kaart. je bent er zeker van dat ze de jonas Brothers niet kent :). De ober komt en jullie bestellen jullie eten :p.
"De Jonas Brothers zei je .. Ik denk dat ik er eens iets over heb gehoort...Hebben jullie geen purity ring ofzo.."zegt je pa nadenkend
je kijkt Kevin aan
"Ja dat hebben we;."
Je ma maakt grote ogen "moge we die eens zien?" (Omg! op die foto heeft Kevin hem nie aan :O)
Kevin doet zijn ring uit en geeft hem aan je pa die hem van alle kanten bekijkt..
"mm.. echt dapper van je.. niet veel jongeren doen dit nog deze tijd.."
lalaaa het werkt!!"denk jeze gaan hem leuk vinden!!
Je glimlacht naar Kevin. Hij pakt zijn ring terug en doet hem weer aan. Je gaat met je hand over zijn been. Je ziet duidelijk dat hij het voelt en begint zenuwwachtig met je ma te praten. Je bijt op je tong.. Zou je het doen?? Een beetje dan :P Je kan gewoon niet van hem afblijven. Je gaat weer met je hand over je been.
"Ik .. ik moet naar de wc.;"zegt hij en staat op. Hij gooit je een half-boze blik maar je weet dat hij niet echt boos op je is.
Hij komt wat later terug en gaat weer zitten. Hij gooit je weer zo'n blik en je eet stil je eten verder.. dan begint hij weer met je ouders te praten.. je luistert mee en soms zeg je er iets bij.

Na het diner.
"Het was fijn je te ontmoeten Kevin Jonas."zegt je vader en schudt zijn hand. Dan je ma. Als jullie weg gaan fluistert hij je "Call me" toe.
"Het is een lieve jongen die Kevin.."zegt je ma in de auto
"Ja.. Sandra waarom heb je ons die jongen niet eerder voorgesteld?"vraag je pa
Je haalt je schouders op tgaat weeral mijn fout zijn hoor!denk je bijjezelf.


..

Kleedje van ons Sandra :P
dit draagt ze dus hé :P
Maar denk dat het licht-blauw is in de plaats van zwart :)

Reageer (3)

  • desperately

    spr
    verder
    xxx

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    xD Kben WEER fout hé xD
    Jah hij moet even vluchten voor my omdat ik hem een beetje pest :X

    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    omg!! dat is echt grappig, arme Kevin, moet hij naar de wc vluchten (lol)

    super!! snel verder he!!


    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen