Part 14
Ik had een leuk jurkje met een paar pumps aangetrokken en liep weer naar beneden. De jongens uit de band waren alweer weg en ik trof Louis in de woonkamer. “You look great! Have fun tonight!” zei hij tegen mij. “Thanks Louis.” Ik keek op de klok en zag dat het 7 uur was, Harry zal er zo wel aankomen. Net toen ik dat dacht, hoorde ik de deurbel en ik ging snel naar de deur. Toen ik de deur opendeed, stond daar Harry daar. Hij zag er fantastisch uit, hij droeg een pak inclusief strikje. Hij begroette mij met “Hi babe! You look stunning.” waarop ik antwoordde: “Hi, you look great too!” Hierna gaf ik hem een knuffel. Het voelde weer geweldig om hem te knuffelen. Hij rook zo lekker. Na een paar minuten stopte Harry de knuffel en pakte hij mijn hand. “Come, we’re going.” zei hij. Ik liep achter hem aan en we kwamen bij een zwarte auto met geblindeerde ramen. Harry hield de deur voor mij open en ik ging in de auto zitten. Harry kwam naast mij zitten. “Where are we going?” vroeg ik hem. “It’s a suprise.” was zijn antwoord. “Please?” probeerde ik nog, want ik wou het zo graag weten. “Okay, I’ll tell you if you kiss me.” Dit liet ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen en ik gaf hem een kus op zijn lippen, wat vlinders in mijn buik opleverde. Harry keek me met een grote grijns op zijn gezicht aan en zei: “I was just kidding, I’m not going to tell you where we’re going.”
Reageer (4)
Oehh bad Harry, maar best wel geniaal hoor van hem!
1 decennium geledenMaare, ik ben nu so super duper mega origineel: gauw verder!!
hahahaha leuk snel veder! <3
1 decennium geledenhahahahaha lekker aardig weer hazza
1 decennium geledenennnn ofcourse we like it
ga snel verder!!
xx
Haha lol
1 decennium geleden