Ja deel 50
Ik ga wel geen rap doen (iedereen: OEF!! ik: :O)
ik wil jullie gewoon bedanken! ja hé ik ga es melig doen xD.
DANKU dat jullie mijn serie volgen!
DANKU voor jullie hilarische reacties! Ik lach me kapot!!
(weete wa ik ga ze uitprinte xD en als ik me slecht voel kan ik eens goed lachen xD)
DANKU Dat jullie mij nog niet Beu zijn xD (of zijn jullie mij wel beu, maar zeggen jullie niks? :O)
in elk geval DANKU! :)
YOU ROCK!!

(K)
PS: die is speciaal voor jullie (A)

Ze zal NOOIT zoiets doen..
*Lola pov* Je hoort een grote BOENk xD boven je hoofd. JOe springt geschrokken recht.
"Wat was dat??"vraagt Sandra
"Zeker in Nicks kamer.. die is juist hier boven.."
Jullie lopen allemaal naar boven en gaan in zijn kamer. NIemand.. Opeens hoor je gegiegel. jullie kijken achter en zien Nick giegelen xD Mira zit hem te kietelen. JOe kucht eens goed hard xD. Ze kijken op en NIck word helemaal rood.
"Ik ga een DNA test doen."zegt Kevin. Sandra geeft hem een mep.
"Ik wil jou wel eens zien als ik JOU kietel!"zegt ze en grijnst
"Ik wil wel iets anders doen.."zegt Kevin.
Joe, Nick, Dalida en Mira kijken het koppel geschokeert aan.
"Wat?!"doet Kevin
"1 woord: IEW!"zegt Joe.
Je schatert het uit.
"Wat is hij toch grappig!"zeg je en pakt hem bij de taille vast.
"JA hij is HEEL grappig!"zegt Dalida opeens boos en kijkt je boos aan. Je doet alsof er niks is en kijkt lachend naar NIck en Mira.
"JOe mag ik je spreken?"vraagt Dalida en trekt hem uit je armen. Mira en Sandra wisselen een blik maar zeggen niks.

*Dalida pov*
Toen je Lola zo Joe vast zag pakken was je opeens super jaloers.. Wat je normaal niet bent bij een jongen.. Maar Joe is geen normale jongen. Je trekt hem mee naar de badkamer. Als je de deur dicht slaat gaat hij relaxed op de rand van het bad zitten.
"Wat is er??"vraagt hij dan.
"Lola.. Maar een Vriendin?!" Je doet je best om niet te roepen.
"ja tuurlijk!"zegt Joe dan
"Denk je niet dat ze.."
"Dalida.. Ik ben met jou.. en ze weet dat.. Ze is mijn beste vriendin.. Ze zou NOOIT zoiets doen."
Je bijt op je nagels. Joe slaat op en slaat zijn armen rond je heen.
"Dalida.. Je bent het enigste meisje die echt voor me telt.."
"En lola?"
Joe zucht
"Lola.. eum... Wel.. zij komt na mijn broers.. die net na jou komen.."zegt hij dan precies dat hij een berekening had gemaakt.. Je kijkt naar de handdoeken om niet naar hem te kijken.
Joe lacht "Staats ze nog te hoog ofzo op mijn "belangrijke mensen ladder"?"
"NEe."zeg je kortaf.
"Dalida.. plz.. Wees niet boos op me.. Ik haat dat als je boos op me bent.. Dalida.. Ik zou niks zonder je kunnen doen."fluistert Joe lief. Je grijnst om te tonen dat je niet meer boos bent en hij geeft je blij een kus.

*Mira pov*
Joe en Dalida komen terug. Je kijkt even naar Lola maar die laat niks van haar emoties zien.. Nick komt na giechelend naast je staan. Je grijnst en port hem
"Ik wist niet dat jongens konden giechelen."
Hij steekt zijn tong uit.
"Ik krijg je nog wel hoor! En DAN ga je giechelen!"zegt hij
"oOOHhh ik ben bang!!"zeg je lachend en gaat met de rest terug naar beneden. Daar vinden jullie Denise en Paul in de living
"AAA daar zijn jullie!"
"Mama!Papa!"roepen Joe, Nick en Kevin.
"Hey!"
"LOlA!"zegt Denise en geeft haar een knuffel."Lang geleden."
"Jah.."zegt Lola en glimlacht


....

en geen inspi meer sorry :$..
x

Reageer (8)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • zottie

    super
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • Literature

    Nick is een giechel tante :X
    Sexy!!!

    :Y):Y)Snell Verderr:Y):Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNel VERder héé!!

    1 decennium geleden
  • Maris

    Verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen