Foto bij {024}

1 week later

"Natasha...Tasha wakker worden":voorzichtig voel ik iemand aan mijn schouder schudden. "Laat me met rust, ik wil slapen":ik heb vrij veel last van ochtendhumeur en diegene die het waagt mij wakker te maken moet het ook bekopen. "Natasha kom nu straks komen we nog te laat": ik piep vanonder de dekens en kijk draco aan die me een beetje geïrriteerd aankijkt. "ik dacht al dat ik erg was, maar jij bent echt gewoon een proffesionele luiaard en kom nu uit dat bed of ik sleur je der uit." Uitdagend kijk ik hem aan:"je zou niet durven." Draco staat op en loopt om het bed heen, hij neemt mijn voet vast en trekt me het bed uit. Hij grijnst gemeen en sleurt me de gang op. "aaaa nee laat me los asjeblief?": ik kan mijn lach niet inhouden en ook draco heeft het moeilijk. Opeens gaat er een deur open en lig ik naast een paar voeten, ik volg de benen omhoog en uiteindelijk blijft mijn blik hangen bij lucius zijn gezicht. "euhm, goeiemorgen meneer malfoy.": zeg ik vriendelijk terwijl ik overeind krabbel. "ga jullie maar omkleden, ik wil over een kwartiertje vertrekken.": zegt hij nors. Ik en draco haasten ons naar zijn kamer en maken ons klaar. "hoe ziet Hogwarts er eigenlijk uit?": vraag ik terwijl ik een klein laagje make-up aanbreng. Mijn vriendje zucht even:" pfff het is moeilijk te omschrijven, je kan het beter zelf zien." Ik knik en draco staat al te wachten aan de deur :"klaar?" "ja, helemaal.": we nemen beiden nog onze koffer en zeulen die van de trap. Ik hoorde Lucius iets zeggen over met een trein reizen, ik ben al zo benieuwd naar de omgeving waar ik het komende jaar zal verblijve...

Reageer (4)

  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden
  • ElsaSherlock

    uhu, ja... dat is... Altijd een komisch moment wanneer je aan de voeten van de vader van je vriend ligt x

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    Nice! Op naar Hogwarts! :Y)

    1 decennium geleden
  • Boggart

    verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen