Deel 57

still listening to Decode..

.....
*Joe pov*
De telefoon gaat. Je staat op en neemt op.
Jij: Hallo?
Nick: *buiten adem* Joe?
J: Ja, wat is er?
N: Mira.. ze..Alex..
Je snapt er niks van.. Mira en Alex??
J: Wat is er met hen?
N: Ze... Omg Joe ik kan het niet geloven..
Je hoort een sirene op de achtergrond
J: NIck! wat is er gebeurt?
N: Mira heeft een auto accident gehad!!
je mond valt open. je hoort NIck zijn naam zeggen tegen een paar andere personen aan de andere kant van de lijn.
N: Joe.. Alex had haar gevraagt om een rit.. en.. Damn it!
Dat laatste had hij eruit geschreeuwt uit wanhoop. Je antwoord niet.
N: Een vrachtwagen is door het rood gegaan en heeft hen in zijn rit meegesleurt....
je hoort hem huilen.
J: NIck.. Nick.. eu.. We zien je bij het ziekenhuis ok..
N: Ja . ok..
Je haakt af. Dalida merkt dat er iets is gebeurt.
"Joe.."
"Mira heeft een accident gehad.. We gaan naar t ziekenhuis."zeg je en gaat je schoenen halen.
"Wat is er gebeurt?"vraagt Sandra, nog half-lachend, die uit de keuken kwam.
"Mira heeft een accident gehad."antwoordt Dalida en haar glimlach vervaagt. Ze trekt haar schoenen nog sneller dan jij aan en Dalida en Kevin doen het ook. Jullie zijn allemaal in shok. Kevin start de auto en jullie stappen in. Jullie rijden zo snel mogelijk, maar houden rekening met de wet, om zelf geen accident te hebbe. Aangekomen lopen jullie het gebouw binnen. NIck staat op als hij jullie ziet en kijkt jullie wanhopig aan met zijn rode ogen. Je omhelst hem en geeft hem troostend een knuffel. Dalida neemt zijn arm vast en ze gaan allebei zitten. Ze fluistert hem wat in zijn oor, en hij knikt. Je gaat aan de andere kant van de zaal naast kevin zitten. Sandra gaat ook naast Nick zitten en buigt zich naar hem toe. 4 personen komen ook de wachtzaal in. Je herkent de moeder van Mira door haar haar en je raad dat de man haar vader is en dat de andere koppel Alex ouders zijn..Ze zeggen niks en gaan in een hoek zitten. Wat later komt de dokter binnen.

...

Reageer (5)

  • Maris

    Verder^^
    Super

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER hjééééééééééééééé!!!!!
    Ge ga ni beginne lik kik é xD

    SNELV ERDER !!
    ik zit hier naar All Nightmare Long te luisteren xD
    Van wie wil je nie wetn :P kidiing

    SNEL VERDER hé

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    zo erg
    snel verder he!
    x.

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Ocharmpjes :l
    Supér ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen