Deel 58:)
nieuwe band ontdenkt ^^(al bestaat die al lang)
Three days grace =)
Never to late schoon liedje..
Het helpt me om dees deel te schrijven.. Zoals Decode xD

Even if I say , it will be alright..
*Nick Pov*
de dokter komt binnen. De 4 personen springen recht en lopen naar hem toe
"Hoe gaat mijn Mira?"vraagt 1 van de vrouwen
"En mijn Alex?"vraagt de andere met zwart haar.
"Met Mira gaat alles goed. Ze heeft een wonde aan haar voorhoofd en is gewoon bewusteloos.."
je zucht opgelucht samen met de ouders van Mira.
"Mag ik u even persoonlijk praten.."zegt de dokter tegen de ouders van Alex. Gewoon met de blik van de dokter weet je al wat hij gaat zeggen.
Je staat op en volgt de ouders naar de kamer van Mira. ze merken dat je hen volgt en je broers en de meisjes ook. Ze draaien zich naar je toe.
"Ik ben Nick.."zeg je en steekt je hand uit.
"Ahja.."zegt de vader en schudt je hand. De moeder probeert te glimlachen maar het is meer een scheve grijns. Je let er niet echt op. Jullie gaan de kamer in en je versteend bij het zien van haar lijkbleke gezicht. Opeens horen jullie een luide schreeuw. Mira's moeder kijkt in de gang en gaat dan de kamer weer uit. Je volgt haar een beetje nieuwsgierig.
"NEE! NIet MIJN ALEX!"roept de vrouw hysterisch en wenend. Ze valt op haar knieën. Haar man schuilt in een hoekje om te wenen. De moeder van Mira loopt naar haar toe en helpt haar weer recht.
"KOm louise.;"
"Nee neee!"
Mira's ma omhelst Louise die haar hoofd op haar schouder rust en haar tranen laat lopen.
"Alex, alex!"zegt ze smekend.
Je kijkt naar de grond en gaat weer naar Mira. Je gaat naar haar bed en pakt haar hand vast. Je vind het erg voor Alex .. Maar je bent toch opgelucht dat het niet Mira was, en je voelt je schuldig om zo te denken. Je kijkt naar haar gezicht, er is een rode plek op haar verband. Joe en de rest staan naast je.
Kevin legt een hand op je schouder.
"Nick.. We gaan naar huis, voor ze ons eruit schoppen.. Als je wilt mag jij blijven.."
Je knikt en trekt een stoel naar je toe en gaat er op zitten.
"Ok.. We komen morgen weer langs."
Stil gaan ze weer weg. Je blijft alleen over met de vader van Mira. Je kijkt hem even aan maar als hij opkijkt draai je je ogen weer naar Mira.

..

Reageer (5)

  • coloredwords

    Poor Boy!
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    three days grace is echt goed ^^

    ooh zo erg :(
    snel verder he!
    super!
    x.

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Alex (huil)
    Supér ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit
    <3

    1 decennium geleden
  • Maris

    Verder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER héé!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen