Deel 64 ^^

(yeah)(dance)xD

Let's get married!
*Kevin pov*
Je doet je schoenen snel aan en je raam open. Je klimt langs de gootsteen ofzoiet naar beneden. Je pakt je fiets en rijdt naar het centrum, waar Sandra werkt (om één of andere duistere reden heeft Sandra een jobxD) Aangekomen zet je je fiets in de staling en loopt de winkel in. je ziet Sandra achter de balie ofzo staan en ze kijkt verveeld naar een oud mensje die haar credietkaart niet vind.
"Sandra!"
Ze kijkt op en maakt grote ogen als ze je ziet.
"KIm? Kan je even overnemen?"vraagt ze aan een meisje. Die knikt en kijkt je ook aan met grote ogen.
"Wat doe je hier?"fluistert ze als ze bij jou is.
"Kan ik je even spreken?"vraag je en voor ze nog kan antwoorden sleur je haar naar buiten.

*Sandra pov*
"Kevin!"roep je uit. Waarom is ie zo nerveus?
"Sandra.. Wil je met me trouwen?"
"Wahat?" Je kijkt hem verbaast aan.
"Ja je weet wel trouwen! Voor dat de baby er is.. Dan weet niemand het."
"eu.. ja.. natuurlijk wil ik met je trouwen.. maar.."
Kevin knuffelt je gelukkig. Hij pakt je hand vast
"KOm.. we gaan."zegt hij en doet een paar stappen vooruit. Maar je beweegt niet
"We gaan naar waar?"
"Las Vegas."
"huh? Wat gaan we daar nu doen?"vraag je
"trouwen.. Ik mag niet van mijn ma.. Dus.. En je bent 19 dus ik dacht in Las Vegas laten ze dat toe."
"Kevin! Ik wil niet in Las Vegas trouwen!"zeg je boos. Hij kijkt je verdrietig aan
"waarom niet?"
"Ik ga je moeder op mijn kop hebben en MIJn ouders.. En de pers als dat niet al erg genoeg is!"
Kevin gaat dicht bij je staan. "Wat kan ons die nu schelen?? Onze liefde overwint toch alles? Toe nou Sandra.. Je bent alles voor me!"
Je zucht en kijkt naar je voeten. Waarom moest dit nu weer gebeuren? (ik : héhé steek het allemaal maar op mij xD)
"Doe het voor ons kindje.. Denk je niet dat het nog erger zal zijn als ze er achter komen dat je zwanger bent, en we niet eens getrouwt zijn?!"
Je knikt met tegenzin. Kevin pakt je hand vast
"Kom we gaan..."
".. Ik moet nog naar mijn werk."zeg je zacht
Kevin laat een zéér diepe zucht. "OK.. maar deze avond gaan we."

....

xD

Reageer (4)

  • Bovicide

    in Las Vegas, cool x']
    Supér!
    snel verder he!

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Kga trouwen met KEV!!!! (yeah)(yeah)(yeah)


    SNEL VERDER PLEAZZ!!!! PLEAZZz!!
    Dan ge ik 2 delen maken voor jou!!!
    PLEAAZZZ!!!

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Trouwen in Las Vegas :Y)
    Cooooolio
    Ik ga later ook trouwen in Las Vegas, echt wel :Y)
    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Kevi Ö
    Noooooooooo o:
    Don't leave. :'(
    Snél verder gaan héa:Y)
    Da Sandra er nu nog maar ene opzet ><

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen