Foto bij All those secrets _19_

Je draait je om en staart in je tantes ogen. Je deinst achteruit. Lies is opeens heel stil.
"Wij eu.."
"Jullie zijn zonder mijn toestemming in het verleden gegaan van iemand anders." Ze toont een halfverbrande foto.
"Mam, we wouden het gewoon proberen."
"Twee uur! Minstens 2 uur hebben jullie daar gezeten! Jullie hadden vast kunnen zitten!"
"We zijn toch terug.."mompelt Anna.
Ze kijkt haar boos aan. "Jullie 2 gaan naar jullie kamer en geen computer en tv voor een maand. Plus huisarrest. EN JIJ!"ze draait zich naar Lies. "JIj gaat er van lusten!"
"Wat?! Maar.. En zij.."
"Jij bent mijn dochter! EN ik kan niet geloven dat je je 2 JONGERE nichtjes daar mee in hebt gesleurd!"
"Wat?! Sandra had het voorgesteld!"
"Kom we zijn hier weg."fluister je en gaat met Anna naar boven.
"Het kan me niet schelen! JIj had ze moeten tegenhouden!"


-Volgende dag-
Jullie zitten in de schoolbus. Lies weigert om nog iets tegen jij te zeggen, ze laat Anna het altijd door zeggen.
"Zeg maar aan je zus dat het me niet kan schelen en dat ik nooit meer met haar plannetjes ga meewerken."zegt ze.
"Je hebt haar gehoord."mompelt Anna.
"En wat ga je dan doen? Ons verklikken?"
"Zeg aan je zus dat ik nooit iemand zou verklikken ookal heeft die mij in de steek gelaten en dat ik door die ongeveer een jaar huisarrest heb."
Anna haalt haar schouders op. Chris vindt de situatie best komisch. Als Lies hem niet had gewaarschuwd dat als hij lachtte, naar de maan zal vliegen -letterlijk, zou hij al op de grond rollen van het lachen.
"Ik heb je niet in de steek gelaten."zeg je
Lies haalt haar schouders op en blijft recht voor zich uit te staren. Wat later komen jullie aan. Ze staat meteen op en trekt Chris mee uit de bus.
"Ze zal je niet lang negeren."zegt Anna.
Je haalt je schouders op en jullie gaan naar het schoolgebouw. Jullie lopen voorbij het kliekje van Joe Jonas.
"Joe kijkt je na."fluistert Anna wanener jullie een paar meter verder zijn. "Nee! Kijk niet!" zegt ze als je wilt nakijken. "Waarom kijkt hij je nu na? Hij heeft je toch nog nooit aangesproken."
"1 keer in Gym.. Dan niet meer.."
"mhmm.. Ik moet gaan." zegt ze dan en loopt naar een groepje die op een muurtje zitten.
Brenda is er nog niet, dus ben je nu helemaal alleen. Op Lies moet je nu ook niet rekenen want ze negeert je. Dan voel je een hand op je schouder.

Reageer (3)

  • Madrid

    verdeverderverder:Y)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Avada Kedavra _O_
    Snél Verder :Y):Y)
    Waarom krijg ik altijd toch de meeste schuld (huil)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    ANNA *vul je achternaam in in hoofdletters xD*
    JE STOPT NET OP HET MOMENT!!!
    IK GA VANAVOND GÉÉN DEEL MAKEN HÉÉÉ
    WHYY??? WHY MEE,?????
    SNEL VERDER X3

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen