Foto bij 31.

I wanna end it all.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • riannnexo

    omg ik wil zo graag weten hoe het verder gaat ! beter ga je het hele weekend schrijven hihi ! xo

    1 decennium geleden
  • Chuks

    Ik pakte een stuk pizza, ik had honger, zayn kwam naar me toe lopen en pakte het af. springend rende ik achter zayn aan, Mijn krullen raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn stuk pizza terug had was er een hapje uit van mijn been. Ik pakte een fles water en sloeg zayn daarmee, en we leefde nog goed en lang' hahahahahahahahahahaahahahahhaahhaha geaniaaaaaalll! okeee dit is echt goed verzonnnen xd (flower)

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Jokingly

    Ik pakte een Blackberry, ik had honger, Louis kwam naar me toe lopen en pakte het af. Lachend rende ik achter zijn lichaam aan, Mijn kleren raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn Blackberry terug had was er een hapje uit van mijn foto van Harry. Ik pakte een deel van zijn shirt stevig vast en sloeg mijn lippen tegen de zijne daarmee, en we leefde nog lang en lief totdat we doodgingen.

    1 decennium geleden
  • Euphrosyne

    'Ik pakte een soepstengel, ik had honger, Niall kwam naar me toe lopen en pakte het af. Snel rende ik achter hem aan, Mijn bos haar raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn soepstengel terug had was er een hapje uit van mijn zak met borrelnootjes. Ik pakte een my little pony en sloeg mezelf daarmee, en we leefde nog lang en gelukkig.'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen