Foto bij The day you saved my life [79]

Mira houdt de koude drankjes vast terwijl je de fles water draagt en wacht op de koffie van Kevin. Als het vol is neem je het kartonnen bekertje.
"Ah! Hot!"
Mira zet de drankjes op de grond en neemt een ring uit dik karton. Ze pakt de beker uit je handen en doet de ring erond.
"En daarom bestaat er dit." lacht ze
"Bedankt." je neemt de beker terug. Ze pakt de blikjes op.
"Mijn vingers bevriezen."mompelt ze.
Je lacht. "Sorry maar daar bestaan geen ringen voor."
"Damn."ze lacht weer en kijkt dromerig voor zich uit.
"Mira?"
"Mmhhmm.."
"Je weet dat gedoe met Lailey.."
"Wat is er daarmee?"vraagt ze droog en stapt sneller door. Je probeert op haar hoogte te blijven.
"Het was allemaal een leugen.. De baby was niet van haar of van Nick. Hij was zelf te oud om van hen te zijn."
"Auwh! Hoe spijtig.. Kunnen ze er eentje opnieuw maken."
"Mira.. Luister je wel?"
"Nee."
"Ik zeg je net dat Nick niets heeft gedaan met dat mens. Ze heeft hem gedrogeerd zeker en laten denken dat ze iets hebben kunnen doen.. Maar er is juist niets gebeurd.. Dus heeft ze een baby gehuurd of weet ik veel en heeft ze ons laten denken dat het de hare en die van Nick was!"
"... Het zijn mijn zaken niet, Joe.. Het is Nicks probleem."mompelt Mira.
Je rolt met je ogen. "Je snapt er dus echt niets van."
"Misschien niet.. Maar ik wil er ook niets van snappen." Ze knippert opeens snel met haar ogen precies om tranen tegen te houden.
"Mi..." begin je maar jullie komen in de kamer in. Ze kijken jullie beide een beetje raar aan alsof ze het gesprek hebben gehoord. Je kucht eens ongemakkelijk en geeft de koffie aan Kevin en het water aan Sandra. Dankbaar doet ze het dopsel eraf en drinkt ze al de helft leeg.
"Man.."doet Dalida en kijkt haar schuin aan.
"Had dorst."grijnst ze.
Jullie lachen. Mira gaat aan de andere kant van de kamer zitten, ver van Nick. Je zucht, ze is echt koppig.
"Ik ga mama en papa bellen.."mompelt Nick en gaat de kamer uit. Je gooit haar een boze blik. Ze negeert je en staart naar de baby naast haar.
"Ze is schattig.. Ze lijkt op jou."zegt ze tegen Sandra.
"Ik vond dat ze meer op Kevin lijkt.."zegt Sandra en vecht en grijns tegen.
"Auwsh.. Arm meisje, ze zal niet veel liefjes krijgen..."zeg je.
"HaHa."doet Kevin en kijkt je boos aan.
"Ik zeg alleen maar de waarheid."
"En hoeveel heb jij er al in je hele leven gehad Joe?"vraagt Dalida zoet.
Je bloost "Euhmm... Whatever.. Ik ben toch knapper dan kevin." Je doet alsof je lang haar over je schouder gooit.
Iedereen lacht.

Reageer (4)

  • FCMCandFCB

    Whiiiiiiiiiiiii

    geniaal
    verder :)

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Super, snel verder :Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    HAHA, Ik zie Joe al met lang haar rondlopen =X
    ^^ Dat was grof =X Van Kevin =X
    Snél Verder X3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen