Foto bij BUNGEJUMPING

Nieuwee

'AAAAAAAAAAAH WHOEEEEE 'gilde naruto hard,nadat hij van de hokagehoofden afsprong met een bungeetouw om z'n voet.' Naruto ,jij idioot wat ben je aan het doen ?'gilde tsunade kwaad.' IK BEN EEN TREND AAN HET ZETTEN'gilde naruto.' KOM ONMIDDELIJK NAAR BENEDEN EN GA GOLVEN OFZO'gilde tsunade weer kwaad.Naruto hees zichzelf omhoog en sprong weer opnieuw.Hij kreeg steeds meer kijk en ondertusse deed lee ookal mee.' Ik kan lager dan jou'zei naruto trots tegen lee.'EGT NIET ,ik ben beter dan jou'zei lee kwaad.' EEEGOO MONSER REN WEG AAAAAAAAH'gilde naruto luidkeels om lee te pesten.' HEB JE JOU EGO AL GEZIEN NOG GROTER DAN OROCHIMARU'S TONG'gilde lee tegen naruto.Ineens verscheen er een meisje achter naruto en lee zonder dat ze het in de gaten hadden haar naam was Daisy en ze stond bekend als de kleindochter van orochimaru.Ze duwde naruto en lee hard van de toppen af ' HOU OP MET BEKVECHTEN DOMME IDIOTEN ,JULLIE SUCKEN BEIDE IN BUNGEJUMPEN'gilde ze lachend.Toen naruto en lee weer boven waren ging daisy mee bekvechten,ineens stonde neji shikamaru en hinata ook boven.' DOE MEEEEE'gilde naruto en lee luidkeels.Neji keek ze op een Neji-manier aan en ze zwegen.daisy schoot in de lach 'WHAHAH de enige die de 2 baka's stil kan krijgen is een huuyga'lachte daisy.Ineens kwam orochimaru tevoorschijn.' Daisy hoe vaak heb ik je gezecht niet met deze losers om te gaan,ze zijn een slecht voorbeel voor je dalijk word je like .. GOED EEEW ..'gilde opa orochimaru gay.' ORO NEE'gilde daisy.Maar ze was telaat orochimaru deed z'n gayhandje.Iedereen was in shock.Naruto hinata en lee vielen weer van de berg,daisy sloeg zich met der hand tegen der voorhoofd.Shikamaru viel in slaap van de shock en neji viel op de grond.' OPA ZET ME NIET ZO VOORSCHUT JIJ OUDE IDIOOT 'gilde daisy kwaad,en ze sleurde hem mee aan z'n tong naar de schuilplaats.Toen naruto en lee weer bovenkwamen en hinata dood op de grond was neer gevallen ,zagen ze een geval met een masker op en een zwarte jas met rode wolken.' LOLLYPOP'gilde lee en hij likte aan het ehm.. geval.' HET SMAAKT ECHT ALS EEN LOLLY'gilde hij blij en naruto deed mee met likken,toen 'het geval 'ineens begon te praten zaten naruto en lee in shock.' PRATENDE LOLLY OMG PANIKE OMG REN INVASIEEEE'gilde ze bang.' Tobi is a GOOOD BUNGEEJUMPER'gilde hij blij terwijl hij met z'n armen door de lucht zwaaide.' YEAH'gilde naruto en lee.Tobi bond een touw om z'n voet en begon met lee en naruto te bungeejumpen.Toen ze alledrie weer bovenwaren stond er een jonge met blonde haren en mondjes in z'n handen.' TOBI ,wat doe je hier in godsnaam ,ik heb je al 100x gezecht dat je niet met goeierikken mag spelen'zei de jonge moederlijk.' DEIDARA -SEMPAI SPRING'gilde tobi terwijl hij deidara van de rots afgooien.' IK HEB GEEN TOUW OM JIJ BAKAAAA'gilde deidara terwijl hij naast hinata dood op de grond neerviel.Tobi vluchte en naruto en lee gingen verder.Een paar dagen later deed heel konoha aan bungeejumpen van de hoofden,het stond nu bekend als de hoofden die akatsuki members doodden.Zelfs tsunade deed mee,en als tsunade omlaag ging keken alle viezeikken van konoha toe naar de grote watermeloenen van tsunade die op en neer gingen,en ze zette naruto en lee een trend.

Reageer (3)

  • ankaietje

    Tobi is a GOOOD BUNGEEJUMPER... en oro gayhandje ... dat moet ik dus egt zien!! whahaah

    1 decennium geleden
  • animevampire

    xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDik heb ggeen idee wat ik moet zeggen maar ik heb nog nooit zon hilarische serie gezien!

    1 decennium geleden
  • Caged

    Ghaha xD
    OPA XD
    Hm geweldig idee hm (A)
    Arme Deidei O_O
    Nou ga snel verder ^^
    Dit is verslaveeend :D

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen