Foto bij Our Love Continues *228*

Deel 228.

Er gaat 1 week voorbij. Ik heb niks tegen Tris gezegd. Hij denkt dat het gewoon eventjes een bui was van me. Gelukkig vroeg hij ook niet verder. Strif heeft Emilie wel gezien en er een foto van gemaakt voor Kiro. Eigenlijk wil ik het niet, maar hij is en blijft de vader van Emilie. Vandaag heb ik het lekker rustig. Emilie is bij een vriendinnetje waar ze blijft slapen en Lum is bij z,n vriend. Ik heb het rijk voor mijzelf! Alleen wat zal ik aandoen? Strif beloofde vandaag te komen. We zouden naar de film gaan en daarna gaan we uit naar een club of zo. Ik geloof dat ik al bijna een uur voor me kast iets sta uit te zoeken. Hoeveel kleding keuze kan je hebben?! Ik kijk op de klok en schrik me haast nog letterlijk dood. Over23 minuten is Strif er! Snel pak ik me felroze gaten panty met me kisten, roze rokje met skulls en roosjes en een roze korset met zwarte spinnenwebben. Ik kleed me snel aan. Dikke zwarte lijn om me ogen, me haar goed doen en ik ben klaar finally. “Koekoek, koekoek!” Shit, de bel!. Ik pak me tas en kijk nog snel in de spiehel en doe dan snel de deur open. ‘Hej Strif!’ begin ik vrolijk. Verder kom ik niet als ik naar de persoon voor me neus kijk.

Reageer (2)

  • Oogpotlood

    wil je please veder met het verhaal want dit verhaal is heel verslavend ik begon gister avond met het deel van dat ze elkaar net leerde kennen en ik heb het de hele nacht doorgelezen tot nu toe dus ik vraag je het lief wil je alsjeblieft veder gaan met je verhaal ik wil graag de rest ook weten:)

    xoxo DreA

    1 decennium geleden
  • MCRart

    verder verder verder....!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen