Foto bij Niall Horan 1 - adores

Met een zo serieus mogelijke blik zit ik achter de jurydesk. Wachtend op de volgende kandidaat. "Haha Niall je moet je eigen blik eens zien!" fluistert Harry in mijn oor. "Ik wil een beetje serieus overkomen ja!" sis ik terug. "Nou, veel succes dan." Ik rol met mijn ogen en ga weer recht zitten. Ik tik wat met mijn pen op het bureau als er een meisje onopvallend de zaal in komt lopen. Ze draagt een witte top met daarop een oranje sjaaltje. Daaronder draagt ze een lichte spijkerbroek. Verder draagt ze nog zwarte pumps en zwarte leren armbandjes met daarop de tekst 'that's what makes you beautiful'. Ook draagt ze witte oorbellen die mooi bij haar top passen. Qua make up draagt ze allen wat mascara en mooie oranje nagellak dat mooi bij haar sjaaltje past. Ze heeft krullend blond haar en felgroene ogen. Ze komt me best wel bekend voor. Wanneer onze blikken elkaar kruisen zie ik het meteen. Lisa! Lisa is 17 jaar oud en ik herken haar van vroeger. Lisa en ik waren vroeger dikke maatjes,maar door een kleine ruzie zijn we uit elkaar gegaan. Ik heb het altijd al willen goedmaken, maar door One Direction heb ik nooit de kans gekregen. "Hello ladie, what's your name?" vraagt Louis met een glimlach op zijn gezicht. "L-Lisa" stottert ze, en haar blik schiet naar mij. Zenuwen gieren door mijn lichaam en ik voel mijn rug verstijven. Harry krijgt in de gaten dat ik het moeilijk heb en schenkt me een serieuze blik die net iets te serieus is voor dé Harry Styles. "Gaat het?" sist hij waarop ik knik. "Dat is Lisa, ik ken haar van vroeger." Harry draait zijn hoofd weer naar het meisje en stelt de meest bekende vraag van deze show, x-factor. "Wat ga je voor ons zingen?" "Someone like you van Adele." Haar stem wordt steeds zachter naarmate de zin verstrekt. "Goede keus" complimenteert Harry. Lisa brengt de microfoon dichter naar haar mond toe en begint met zingen. Zuivere noten schieten aan mij voorbij. Zo mooi, dat iedereen in de zaal spontaan stil is. Een gewaagde, maar prachtige uithaal. Dit was werkelijk wonderbaarlijk. Als het publiek een staande ovatie geeft worden we uit onze verbijstering gehaald. Ik heb niet in de gaten dat ik mijn mond wijd open heb staan. Ze is een natuurtalent! Ik vraag me af waarom ze dit nog nooit eerder heeft laten horen. Zo'n bescheiden meisje en dan.. Nou ja zeg! Er zijn gewoon geen woorden voor! Ik zet al mijn moed in en ga op mijn stoel staan. "I want you!" gil ik luid door de zaal. Eerst een verbaasde, maar daarna een glunderende uitdrukking op haar gezicht. De lach die op haar gezicht te zien is maakt me blij. Ik weet niet wat het is maar dit meisje heeft iets speciaals. Iets wat me eerder nooit opgevallen was. "Alsjeblieft laat mij je coachen!" smeek ik haar. "Mooi niet! Ik wil haar!" gaat Liam staan. "Nee ik!" roept Harry. En ook de andere twee jongens geven toe. Even niet wetend wat te zeggen staat ze daar op het podium. Ik zet mijn liefste puppy-ogen op en plaats mijn onderlip wat naar voren zodat het een pruillip vormt. Tot nu toe had het altijd gewerkt, en ik hoop dat dat nu weer het geval is. "Het spijt me jongens maar ik denk dat ik voor Niall kies. Ik ken hem toch al wat langer en ik denk dat hij een uitstekende coach is." Zuchtend gaan de vier jongens weer zitten. Met een grote grijns ren ik op haar af en val om haar nek. "Lisa je bent geweldig!" Een lieve grinnik weerklinkt uit haar mond.

Eindelijk was het zover. De eerste dag van de zangtraining voor Lisa. Ik was vrolijker dan ooit en was blij eindelijk weer een kans te hebben met haar te spreken. Zachtjes wordt er op de deur geklopt en met een zwaai open ik de deur. De wind zoeft naar binnen en brengt mijn haren een beetje door de war. Vlinders fladderen door mijn buik wanneer ik haar mooie glimlach zie. Ze grinnikt zachtjes en fatsoeneert mijn haar een beetje. "Lang niet meer gesproken, Niall" is het eerste wat ze zegt. "N-nee. Spijtig genoeg niet nee." "Ik heb je gemist." "Ik jou ook." Ze hangt haar spijkerjasje aan het haakje en haalt de bladen uit haar tas. "Dit nummer heb ik gekozen" en ze overhandigt me het notenblad. "Misletoe!" roep ik enthousiast. Met een big smile pak ik mijn gitaar en stem deze af. Ik speel de eerste akkoorden van het lied en luister verwonderd naar haar stem. Nog nooit eerder heb ik zoiets prachtigs gehoord. "Wauw! Echt geweldig!" roep ik als ze klaar is. "Echt? Ik vond het nogal.." Ik leg mijn rechter wijsvinger op haar onderlip om haar tot stilte te manen. Ik kijk haar recht in de ogen aan en in mijn gedachten tel ik de verschillende kleuren groen die er te ontdekken zijn. Langzaam breng ik mijn hoofd dichter bij het hare en leg mijn lippen passioneel op de hare. Ik draai mijn hoofd een beetje schuin en vanzelfsprekend opent ze haar mond. Mijn tong dringt binnen en vurig draaien onze tongen rond elkaar heen. Mijn rechterhand vind plaats op haar achterwerk maar dit lijkt ze niet eens te merken. Als haar lippen van de mijne verdwijnen kan ik het niet meer ontkennen. Ik ben verliefd. En niet zo'n beetje ook. Alles aan haar is gewoonweg perfect. Haar haar, haar ogen, haar lach, haar stem, haar lichaam, haar karakter. En ok, ze is dan misschien niet zo'n grote eter als mij, ze is gewoon geweldig. Niemand zal haar nog van mij afpakken. Ze is van mij. Honderd procent van mij.


Is dit ongeveer wat je verwachtte? Of kon het beter? Ik hoop dat je het leuk vindt! Ik heb er in ieder geval erg mijn best op gedaan! Misschien heb je nog tips? Thanks voor je request! -XXX-

Reageer (2)

  • Olivie

    Echt heel leuk! Was het wachten zeker waard!(H)

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Super cute! Echt leuk!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen