Foto bij Anne & Niall - passed the exam! 1 - WriteItDown

Samen met een groep vrienden zit ik op een boot op weg naar Engeland. Het is al donker, want het is vrij laat. Mijn ouders hebben me dit tripje cadeau gegeven omdat ik geslaagd ben. Ik mocht van mijn ouders vijf vriendinnen meenemen. Sowieso, om te beginnen, mijn twee beste vriendinnen van school Kyani en Shabéli, twee vriendinnen van mijn oude school - ik was namelijk met 14 jaar verhuisd naar Amsterdam - Michelle en Lotte, en een iets minder goede vriendin, Laura. Laura heb ik wel eens vaker ruzie mee gehad, maar dat was dan ook altijd weer snel over. Ik houd het liefste altijd iedereen te vriend. Ik draag een makkelijk zittende top en spijkerbroek. Verder draag ik simpele ballerina's en een beetje mascara en eyeliner. Ik had niet zo'n zin om me deze dag helemaal te gaan optutten. Ik wilde namelijk op tijd bij de boot zijn. Ik kijk uit over de golven die zachtjes heen en weer wiegen. "Kijk die broek van Lotte" hoor ik Shabéli in Kyani's oor fluisteren. Dat leidt door een zacht gegniffel van Kyani. Lotte lijkt dit te horen en kijkt Shabéli kwaad aan. "Kijk eerst eens naar je eigen kleding" sist Lotte. "Hou je bek dicht jij. Jij bent hier degene die met een knalgele broek aan komt zetten. Ik bedoel, jij gaat ons dus straks mooi voor schud zetten. En bedankt hoor. Zeg eens Anne, waarom heb je die tuthola precies uitgenodigd?" Is het antwoord terug van Shabéli. Ik zucht even diep. Ik had wel kunnen weten dat ik hen niet samen had moeten uitnodigen. Die twee mogen elkaar vanaf het begin al niet. "Gaan jullie nu flauw doen? Kom op dit is Anne's feestje. Willen jullie soms haar feestje verpesten? Kom op zeg gedraag je eens niet als kleuters" zegt Laura. "Och gaat dat paddenhoofd zich er ook nog mee bemoeien." "Paddenhoofd! Wie noem jij hier nu een paddenhoofd!" verheft Laura haar stem. Meteen spring ik op en ga in het midden van de boot staan. "Hey! Kappe nou! Ik vind dit echt niet leuk! Stop met ruziën! Als jullie echt mijn vriendinnen zijn zwijgen jullie allemaal nu meteen!" Ik voel dat mijn gezicht rood wordt van het volume dat ik opzet. Een doodse stilte valt en ik ga weer rustig op min plaats zitten. "Willen jullie, en ik smeek dit met heel mijn hart, me nu alsjeblieft een plezier doen en elkaar gewoon even te respecteren. Ik snap dat jullie elkaar niet allemaal even leuk vinden maar please doe het dan voor mij." Als de boot aan de kust strandt, stappen we allen uit. Met een verwonderd gezicht kijken we allemaal rond. We lopen naar de okerkleurige taxi die voor ons klaar staat en stappen in. De taxi rijdt ons naar ons hotel. De chauffeur opent de portieren voor ns en modieus stappen we uit. Even kijken we elkaar aan en dan rennen we direct naar de ingang van het hotel. Mijn golvende goudblonde haren waaien voor mijn ogen waardoor ik nauwelijks nog iets zie. Ik deins achteruit wanneer ik tegen een vrij kleine jongen, met gebleekte haren aanbots. "Hey watch out!" roept hij een klein beetje geërgerd. "I I I'm sorry. It was nog my intention to.." Ik stop midden in mijn zin als ik mijn haar achter mijn oren stop en zie wie er voor mij staat. Mijn blik valt op de zonnebril die op de grond is gevallen. Snel raap ik het op en reik hem de jongen aan. "You're you're.. Niall Horan!" schreeuw ik bijna van blijdschap. "Sssst! I don't want to be recognized okay!" Zwijgenden een beetje verward blijf ik staan. "Look, paparazzi is following me everywhere. I just want to have some rest." "Well.. Maybe you can hide yourself in our room?" Niall wrijft nadenkend over z'n kin. "Maybe that's a good idea." Onbewust verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Ik grijp hem bij z'n pols en sleur hem mee. De andere meiden zijn ondertussen al naar de kamer gerend. "So eh what's your name?" vraagt Niall hijgend. "Anne!" zeg ik terug. "Nice.. Name." "Thank you!" Bij de kamer aangekomen open ik de deur met de sleutel. Vijf gezichten kijken me nieuwsgierig aan. Wanneer ze de lichtblonde haren herkennen beginnen ze allen te gillen. "Oh my god!" Aan Niall's gezicht is duidelijk te zien dat hij dit niet bepaald prettig vindt. "Uhm Niall blijft hier een tijdje" zeg ik een beetje ongemakkelijk. "Oh my god that's great!" "No! Please! Hide me!" Ik schenk de meiden even een gemeende blik en leid Niall dan naar een kast toe. Niall stapt in de kast en blijft muisstil staan. Als ik op de bank ga zitten wordt er luid op de kamerdeur gebonsd. "Binnen!" roept Lotte. "Dat verstaan ze toch niet slimbo" sist Michelle. "Tuurlijk wel!" roept Lotte overtuigd. De deur zwaait open en een horde paparazzi holt de kamer binnen. Zoekend kijken ze de kamer rond. Dan schiet hun blik naar ons. Wanneer er niks van ons gezicht af te lezen is, verlaten ze de kamer weer. "You're free!" roep ik als alle mannen de kamer verlaten hebben. Er komt geen reactie. Ik loop naar kast en open de de kastdeur. Ik word door een spierwitte arm de kast in getrokken. De deur klapt dicht en de arm heeft me nog steeds stevig beet. "Thank you so much" klinkt de schorre stem van Niall. Een vluchtige kus op mijn voorhoofd volgt. "Well eh... You're welcome" zeg ik een beetje van me stuk gebracht. Een grinnik ontsnapt uit Niall's mond. Ik voel z'n warme adem in mijn nek hijgen. Voorzichtig streelt hij een pluk haar achter mijn oor. Zonder twijfel plaatst hij zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en ga op in ons liefdesspel. Voor ik het weet heeft hij mijn top uitgetrokken. Handig maakt hij de sluiting van de beha los. Met z'n handen streelt hij zachtjes over mijn borsten. Nu trek ik ook zijn shirt uit, en maak de riem van z'n broek los. Als we helemaal uitgekleed zijn, gaan we dichter tegen elkaar aanstaan. Puur op tastgevoel ga ik op zoek naar z'n mannelijke geslachtsdeel. Wanneer ik deze gevonden heb, streel ik voorzichtig over de voorhuid. Geduldig wacht ik tot zijn erectie komt. (...)

Sorry, sorry, sorry dat het zo lang duurde en dat het ook nog eens zo slecht is! Het spijt me heel erg! -XXX-

Reageer (2)

  • SpecialMofo

    Super leuk!(H)

    1 decennium geleden
  • WriteItDown

    Slecht is het echt niet hoor :P Thnx (H) Me likes ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen